متخصص ایمپلنت در اصفهان

* متخصص ایمپلنت کیست؟ این سوالی است که اغلب افراد در هنگام تصمیم گیری برای کاشت ایمپلنت از آشنایان و اطرافیان خود می پرسند. البته ممکن است اطرافیان شما تجربه کاشت ایمپلنت را نداشته باشند، در این صورت سوال شما بی پاسخ می ماند. اما برای اینکه خود بتوانید * متخصص ایمپلنت را پیدا کنید در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

حساس بودن کاشت ایمپلنت دندان

اهمیت انتخاب * متخصصین ایمپلنت به دلیل حساس بودن کاشت ایمپلنت است. ایمپلنت در واقع جایگزینی برای دندان های افتاده است. عملیات کاشت طی دو  مرحله انجام می شود. مرحله اول جراحی لثه است که پایه یا همان پیچ ایمپلنت در استخوان فک جایگذاری می شود. سپس پس از گذشت حداقل ۳ ماه و اطمینان از سلامت لثه و پیوند موفقیت آمیز پایه با استخوان، روکش یا همان تاج دندان بارگذاری می شود. اگر پزشک نتواند این مرحله را به خوبی انجام دهد، پیوند به خوبی انجام نمی شود.

 

 

همچنین دندانپزشک پس از ایمپلنت گذاری بایستی از سلامت کامل استخوان و لثه اطمینان پیدا کند. در صورت نیاز برای افراد مسن که استخوان های فک تحلیل رفته، از تزریق پودر استخوان استفاده کند. همچنین کاشت پایه بایستی در محل مناسبی از استخوان فک انجام شود. کلیه مراحل بسیار حساس بوده و نیازمند دقت و مهارت بالای متخصص ایمپلنت می باشد.

ویژگی های * متخصص ایمپلنت

 

داشتن تجربه و دانش عملی بالا مهمترین ویژگی است که بایستی * متخصص ایمپلنت داشته باشد. جراحی ایمپلنت فرایندی سخت و نیازمند دقت بالا است. دندانپزشک علاوه بر دقت بایستی بتواند در صورت پیش آمدن مشکلات خاص تصمیمات سریع و صحیح را اتخاذ نماید.

پیشنهاد مطالعه  جلوگیری از التهاب لثه از جه راههایی ممکن است؟

اگر متخصص ایمپلنت نتواند سوراخ کردن فک را به درستی انجام دهد، ممکن است اعصاب آن ناحیه صدمه دیده و بیمار دچار بی حسی در ناحیه فک و دندان ها شود. همچنین در مورد فک بالا و دندانهای جلویی، سوراخ کردن غیر اصولی ممکن است راه ورود به حفرات بینی را باز کند. پیامد این اشتباه عفونت های شدید سینوسی است.

 

 

ویژگی دیگر  * متخصص ایمپلنت استفاده از تجهیزات پیشرفته و برندهای مرغوب ایمپلنت است. دلیل هزینه بالای ایمپلنت گران بودن ایمپلنت های مرغوب و با کیفیت است. این نکته را بخاطر داشته باشید که هیچ گرانی بی حکمت نیست پس کیفیت را فدای قیمت نکنید. یکی از دلایل دستمزدهای پایین ایمپلنت، ممکن است کیفیت پایین مواد مصرفی باشد. مسلماً ایمپلنت های ارزان قیمت دوام زیادی نخواهند داشت و ممکن است خطر عفونت را به همراه داشته باشند.

روش انتخاب * متخصص ایمپلنت دندان

برای انتخاب * متخصص ایمپلنت دندان به موارد زیر دقت کنید:

 تحصیلات: اگر چه کاشت ایمپلنت دندان را هر دندانپزشکی می تواند انجام دهد، اما آیا بهتر نیست برای این جراحی حساس استانداردهای بالاتری را در نظر بگیرید؟ مسلما دندانپزشکی که دوره های تخصصی کاشت ایمپلنت و جراحی را گذرانده باشد دارای عملکرد بهتری نسبت به یک دندانپزشک عمومی است. بنابراین در هنگام انتخاب * متخصص ایمپلنت حتما دقت کنید که پزشک شما دارای تخصص کاشت ایمپلنت دندان باشد.

 تجربه: همانطور که قبلا هم گفتیم تجربه مهمترین رکن برای یک متخصص حرفه ای است. متخصصی که سالها کاشت ایمپلنت را انجام می دهد نسبت به همکاران تازه کار خود دارای دانش عملی بالاتری می باشد. همچنین در صورت پیش آمدن مشکلات خاص قادر به اتخاذ سریعترین و * تصمیم برای بیمار است.

پیشنهاد مطالعه  آنچه باید در مورد روش کاشت دندان بدانید

 

 ارتباط موثر با بیمار: * متخصص ایمپلنت در درجه اول بایستی بتواند ارتباط موثری را با بیمار برقرار کند. با توضیح مراحل و روش کاشت ایمپلنت، ترس بیمار را از بین برده و به او اطمینان بدهد. همچنین سلامتی و وضعیت جسمانی بیمار را نیز در نظر گرفته و با توجه به سلامت فک و لثه * روش جراحی را برای او انتخاب نماید.

 متخصص ایمپلنت در اصفهان

 

در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته: * متخصص ایمپلنت علاوه بر داشتن تجربه بایستی از دانش روز مطلع بوده و جدیدترین تجهیزات و مواد را در اختیار داشته باشد. مطمئنا طی جلسه مشاوره با استفاده از اطلاعاتی که دندانپزشک در اختیار شما قرار می دهد می توانید از این بابت اطمینان حاصل کنید. نکته دیگر اینکه به سراغ کلینیک هایی بروید که تجهیزات پیشرفته و مطابق با تکنولوژی های جدید را استفاده می کنند.

دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان 

 

دکتر هادی مشکل گشا جراح دهان، فک و صورت اصفهان 

دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان 

انجام خدمات تخصصی ايمپلنت اصفهان توسط آقای دکتر هادی مشکل گشا متخصص و جراح فک صورت به صورت کاملا تخصصی، با تجربه بالا و مهارت بالای آقای دکتر در اصفهان انجام می شود.

اگه به دنبال دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان هستید بهتون پیشنهاد می کنم این مطلب رو مطالب کنید، در پایان می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها از آقای دکتر هادی مشکل گشا که یکی از * گزینه ها برای شما برای انجام خدمات ایمپلنت دندان می باشد ارسال کنید.

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراحعه نمایید: