بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

معرفی بهترین جراح دهان یا جراح فک و صورت در اصفهان

جراح دهان یا جراح فک و صورت

دندانپزشک ممکن است به بیمار خود توصیه کند که برای درمان یک بیماری خاص به یک جراح دهان یا جراح فک و صورت مراجعه کند. با این حال، بسته به نوع مشکل دندانی که بیمار تجربه می کند، دندانپزشک مطمئناً پیشنهاد می کند که بیمار باید به کدام پزشک مراجعه کند. از سوی دیگر، اگر مجبور بودید این نوع متخصص دندانپزشکی را به تنهایی پیدا کنید، یک چیز مهم وجود دارد که باید درک کنید.

جراح فک و صورت چه تفاوتی با جراح فک و صورت دارد؟

متأسفانه، بسیاری از مردم متوجه نیستند که این دو حرفه ای با هم تفاوت دارند و به سادگی تصور می کنند که آنها یکسان هستند. با این حال، زمانی که زمان انجام یک روش دهانی خاص فرا می رسد، این ممکن است به یک اشتباه تبدیل شود.

جراحان دهان

جراحان عمومی دهان فقط انواع خاصی از روش ها را انجام می دهند. آنها در مورد سلامت کلی دهان و دندان ماهر و آگاه هستند و برای اصلاح بسیاری از مسائل دندانی آموزش دیده اند. به این ترتیب، جراحان دهان اغلب با دندان عقل نهفته برخورد کرده و هرگونه عفونت، درد و تورم مرتبط با آن را از بین می برند. آنها همچنین با بیمارانی کار می کنند که به گزینه هایی برای حفظ یا جایگزینی دندان نیاز دارند، مانند کانال های ریشه و تاج دندان.

پیشنهاد مطالعه  ایمپلنت های دندانی چقدر دردناک هستند؟

علاوه بر این، آنها به رفع مشکلات مربوط به دندان مصنوعی بیمار یا اصلاح مشکلات مفصل گیجگاهی فکی کمک می کنند. با این حال، برای موارد بسیار پیچیده، دندانپزشکان بیماران را به یک جراح فک و صورت ارجاع می دهند. چرا این کار انجام می شود؟ ادامه مطلب

دکتر هادی مشکل گشا ، بهترین جراح فک و صورت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

* متخصص ایمپلنت اصفهان
* متخصص ایمپلنت اصفهان | بهترین جراح فک و صورت اصفهان

جراحان فک و صورت

جراحان فک و صورت جراحان دهان هستند، اما برای رسیدگی به مسائل پیچیده دندانپزشکی و پزشکی آموزش های بیشتری را گذرانده اند. این جراحان بسیار ماهر آموزش های گسترده ای در زمینه پزشکی دندان دارند و اغلب به مشکلات مربوط به سر، دهان، فک ها و گردن می پردازند.

جراحانی که این عنوان را به دست آورده اند مجوز پزشکی دریافت کرده اند که به آنها اجازه می دهد بیهوشی را به درستی انجام دهند و جراحی های گسترده تری را انجام دهند. در نهایت، جراحان OMS بیماری‌ها، آسیب‌ها، و نقایص سر و گلو را درمان می‌کنند – هم ناحیه‌های بافت سخت و هم مناطق نرم

دندانپزشکان و جراحان دهان اغلب زمانی که آسیب های دندانی یا صورت درگیر است، بیمار را به جراح فک و صورت ارجاع می دهند. اگر برای رفع مشکل نیاز به جراحی پیشرفته صورت یا دهان باشد، جراح این موارد را نیز بر عهده می گیرد.

پیشنهاد مطالعه  در چه صورتی نیاز به جراحی فک داریم؟

در واقع جراحان فک و صورت به دلیل آموزش های فراوانی که دارند بالاترین مقام جراحی و مجوز دندان را دارند. این بدان معنی است که آنها تنها دندانپزشکانی هستند که می توانند همه انواع جراحی دندان را بدون محدودیت انجام دهند. علاوه بر این، آنها به خوبی قادر به انجام جراحی لثه، جراحی حفره بینی و جراحی ترومای صورت هستند.

با این حال، اکثر جراحان فک و صورت، موارد کمتر پیچیده، از جمله اشکال پیشرفته روش‌های کاشت دندان و کشیدن دندان را انجام می‌دهند.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.

چرا دکتر هادی مشکل گشا را انتخاب کنید؟

جراحان دهان و فک و صورت اصفهان با تمام بیمارانی که نیاز به جراحی دهان دارند کار می کند.  ما نزدیک به 20 سال است که گزینه های درمان خوراکی جامع و نوآورانه را برای بیماران ارائه می دهیم. اگر در منطقه بزرگ هیوستون زندگی می کنید، با دفتر ما تماس بگیرید تا بدانید که چگونه جراحی دهان ممکن است زندگی شما را به طرق مختلف بهبود بخشد. وقتی با یکی از جراحان ما مشورت می کنید، می توانید مطمئن باشید که در دستان استثنایی خواهید بود.

برای قرار بعدی خود با ما تماس بگیرید.