کاشت دندان یک روزه

آیا من کاندید دندان در کاشت دندان یک روزه هستم؟

کاشت دندان یک روزه

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

 

جراحی ایمپلنت دندان یک روش طولانی مدت و با ظاهر طبیعی برای جایگزینی دندان های از دست رفته یا آسیب دیده است. در حالی که برخی از روش های ایمپلنت دندان نیاز به یک سری ویزیت های مطب در طول چند ماه دارد ، روش Teeth in One Day  به شما امکان می دهد بلافاصله مزایای دندان های کاملاً عملکردی را تجربه کنید. عواملی را که ممکن است بر روی نامزدی شما برای این روش دندانپزشکی ابتکاری تأثیر بگذارد ، کشف کنید.

دندان ها در یک روز چیست؟

دندان های لبخند بعد از دندان در عمل یک روزه دندان در یک روز یک روش جراحی ایمپلنت دندان است. ایمپلنت های دندانی راهی موثر برای جایگزینی دندان های شکسته یا از دست رفته هستند زیرا در استخوان فک شما قرار می گیرند. ایمپلنت ها مانند ریشه های دندان عمل می کنند و پایه ای پایدار برای اتصال تاج های با دوام و طبیعی به وجود می آورند. با این حال ، روشهای سنتی کاشت دندان نیاز به یک دوره بهبودی بین قرار دادن ایمپلنت و چسباندن تاج دارد.

دکتر هادی مشکل گشا * جراح فک و صورت اصفهان و * متخصص ایمپلنت در اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی از جمله جراحی های داخل دهانی کوچک، جراحی آسیب های ترافیکی، جراحی ترمیمی و زیبایی فک، صورت و جمجمه و … می باشند که آماده ارائه خدمت در زمینه کاشت دندان یک روزه به صورت تخصصی به شما بیماران گرامی می باشند.

 

کاشت دندان یک روزه
کاشت دندان یک روزه

 

روش دندان در یک روز منحصر به فرد است زیرا دندانهای موقتی و کاملاً کاربردی می توانند در همان روزی که ایمپلنت دندان دریافت می کنید قرار داده شوند. این دندانهای موقتی تا زمانی که دندانهای دائمی شما آماده نصب نباشند ، سر جای خود باقی می مانند. این به شما امکان می دهد نتایج فوری و زیبایی را از عمل کاشت دندان تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه  ایمپلنت های اندوستال – آیا برای شما مناسب هستند؟

با تشکر از ثباتی که ایمپلنت های دندانی ارائه می دهند ، می توانید با اطمینان لبخند بزنید ، صحبت کنید و غذا بخورید. ایمپلنت همچنین به تثبیت و حفظ استخوان فک کمک می کند و از تحلیل استخوان در آینده جلوگیری می کند. ایمپلنت های دندانی جایگزین متداولی برای پروتزهای مصنوعی هستند ، زیرا پروتزهای دندانی می توانند دردسرساز باشند و همچنین ممکن است باعث از بین رفتن استخوان در فک شوند.

 

پیشنهاد مطالعه: تشخیص عفونت وسیع فک و صورت و ارتباط آن با مشکلات پریودنتال چیست؟

آیا من کاندیدای دندان در یک روز هستم؟

مشاوره با دکتر هادی مشکل گشا * راه برای تعیین نامزدی شما برای روش دندان در یک روز است. او یک معاینه جامع دندانپزشکی انجام می دهد تا ارزیابی کند آیا این روش برای نیازهای خاص شما مناسب است یا خیر.

به طور کلی ، شما ممکن است یک کاندیدای خوب برای دندانها در یک روز باشید اگر:

داشتن یک یا چند دندان از دست رفته یا آسیب دیده.

آیا می خواهید بلافاصله شاهد بهبود زیبایی و عملکرد دندان باشید.

تراکم استخوان کافی در ناحیه ایمپلنت داشته باشید.

از بافت دهان سالم برخوردار باشید.

نتایجی را بخواهید که با مراقبت مناسب بتواند یک عمر دوام بیاورد.

پیشنهاد مطالعه  روکش کامپوزیت یا دندانپزشکی لمینت،کدام یک بهتر است؟

دندانهای خود را بیش از حد ساییده نکنید.

شرایط پزشکی نداشته باشید که ممکن است بر بهبود استخوان تأثیر منفی بگذارد.

 

کاشت دندان یک روزه
کاشت دندان یک روزه

 

جایگزینی برای پروتز یا بریک ورک می خواهید.

چندین عامل وجود دارد که ممکن است نیاز به درمان داشته باشند تا بتوانید کاندیدای مناسبی برای ایمپلنت دندان شناخته شوید. به عنوان مثال ، اگر تراکم استخوان کافی در فک خود ندارید ، دکتر چونگ ممکن است نیاز به پیوند استخوان برای حمایت از ایمپلنت آینده داشته باشد. اگر بیماری لثه یا سایر مشکلات مربوط به سلامت دهان و دندان دارید ، قبل از واجد شرایط بودن برای این عمل باید تحت درمان قرار بگیرید.

اگر شما در حال حاضر کاندیدای ایده آل برای دندانها در یک روز نیستید ، دکتر چونگ ممکن است بتواند یک برنامه درمانی شخصی را برای کمک به شما واجد شرایط کند. او همچنین ممکن است روش دیگری را توصیه کند که می تواند به شما در رسیدن به اهداف لبخند شما کمک کند.

 

دکتر هادی مشکل گشا * جراح فک و صورت اصفهان و * متخصص ایمپلنت در اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی از جمله جراحی های داخل دهانی کوچک، جراحی آسیب های ترافیکی، جراحی ترمیمی و زیبایی فک، صورت و جمجمه و … می باشند که آماده ارائه خدمت در زمینه کاشت دندان یک روزه به صورت تخصصی به شما بیماران گرامی می باشند.

برای راهنمایی بیشتر یا در صورت داشتن هرگونه سوال، انتقاد یا پیشنهادات و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر هادی مشکل گشا اینجا را کلیک کنید.