تعداد جلسات ایمپلنت دندان در اصفهان

تعداد جلسات ایمپلنت

در این قسمت از مقاله تعداد جلسات ایمپلنت را به طور کامل شرح می دهیم و شما به طور کامل درباره ایمپلنت دندان چند مرحله دارد ؟ اشنا خواهید شد .

قبل از جلسه کاشت

ممکن است لازم باشد قبل از شروع عمل کاشت دندان ، تمیز کردن دندان انجام شود. بسته به وضعیت دندانهای شما ، ممکن است به 1 یا حداکثر 4 جلسه (یک جلسه در هر هفته) نیاز داشته باشید و متخصص ایمپلنت شما با بررسی وضعیت شما ، طول درمان ایمپلنت و برنامه درمان را به صورت کامل به شما اعلام می کند.

پیشنهاد مطالعه  ایمپلنت های اندوستال – آیا برای شما مناسب هستند؟

بعد از جلسه کاشت

بعد از انجام عمل کاشت – یعنی زمانی که ایمپلنت به استخوان فک شما وارد شود – ممکن است به محض خستگی از بی حسی احساس ناراحتی یا درد کنید. علاوه بر این ، ممکن است برخی از کبودی های کوچک و تورم در لثه ایجاد شود. ممکن است حدود یک هفته به رژیم غذایی غذایی محدود محدود شوید. مدت زمان بهبودی بعد از این عمل بین 4 تا 6 ماه متغیر است.

پیشنهاد مطالعه  کیست دندان چیست؟

بعد از جلسات بعدی

پس از اتمام زمان بهبودی ، جلسات بعدی شامل برداشت از دندانهای شما ، ایجاد تاج های سفارشی برای کاشت های خود و انجام برخی آزمایشات برای دیدن اینکه آیا تاج ها مناسب هستند یا در دهان احساس خوبی دارند. سپس ، تاج به کاشت شما آب بندی می شود. می توانید بلافاصله به فعالیتهای روزمره خود برگردید.


دکتر هادی مشکل گشا

دکتر هادی مشکل گشا

 جراح  فک و صورت اصفهان

متخصص ایمپلنت اصفهان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.