قیمت ایمپلنت

قیمت ایمپلنت دندانی

گفتنی است که قیمت انواع ایمپلنت بسیار بسیار متفاوت است و این تفاوت قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد عواملی همچون جنس ایمپلنت ، زمان کاشت ایمپلنت ، پزشک متخصص کاشت دندان ایمپلنت ، کشور سازنده ایمپلنت دندان و نوع متریال ایمپلنت دندان می باشد عوامل دیگری همچون تعداد ایمپلنت مورد نیاز و یا اگر که استخوان بیمار کم شده یا دچار تحلیل شده باشد و یا این که بیمار دچار پوکی استخوان باشد ، در این زمان نیازمند به روش پیوند استخوان می باشد که انجام این روش بر هزینه نهایی تاثیر گذار می باشد. اما درمان دیگری بنام سینوس لیفت ممکن است به کاشت دندان شما اضافه شود که هزینه نهایی شما را افزایش دهد.

هزینه ایمپلنت درجه یک 

نکته مهم اینکه ایمپلنت های درجه یک دنیا ذکر شده در بالا در حال حاضر قیمت تمام شده با روکش حداقل بین ۴۵۰۰٠۰۰ تومان تا ۵۵۰٠۰۰۰ تومان را دارند و کمتر از این قیمت به هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارد ، پس هر جا ایمپلنت سوئیس ، آلمانی و آمریکایی کمتر از این قیمت دیدید به درجه یک بودن آن شک کنید و حتما برند ایمپلنت را خوب برسی کنید.

هزینه ایمپلنت درجه دو

ایمپلنت های درجه دو فرانسوی ، ایتالیایی ، سوئیس و غیره که قیمتی بین ۲۵۰۰۰۰۰ تومان تا ۳۸۰۰۰۰۰ تومان بسته به برند ایمبلنت دارند. ایمپلنت های اقتصادی کره ای که قیمتی بین ۱۵۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۲۰۰۰۰۰ تومان دارند.

پیشنهاد مطالعه  روکش کامپوزیت یا دندانپزشکی لمینت،کدام یک بهتر است؟

هزینه ایمپلنت در سال 1399

قیمت ایمپلنت کره ای با تحویل روکش ٢٤ تا ٤٨ ساعته دیجیتالی ٤٨٠٠٠٠٠ تومان . قیمت ایمپلنت فرانسوی با تحویل روکش ٢٤ تا ٤٨ ساعته دیجیتالی ٤٩٠٠٠٠٠ تومان.

 

 

قیمت ایمپلنت

 

 

عوامل موثر برای ایمپلنت موفق

نکته بسیار مهم این است که موفقیت ایمپلنت بیشتر بستگی به کیفیت استخوان و تبحر و دانش جراح دارد و انتخاب برند ایمپلنت به چند عامل مهم بستگی دارد.

  • زمانی که همراه با کاشت ایمپلنت پیوند استخوان یا جراحی سینوس انجام میدهیم بهتر است از ایمپلنت درجه یک استفاده کنیم.
  • کیفیت استخوان : به طور مثال در استخوان های خوب و با کیفیت ایمپلنت های کره ای به خوبی جواب میدهند و نتیجه بسیار عالی دارد ولی در استخوان های مشکل دار بهتر است که ایمپلنت های درجه یک سوئیسی ، آمریکایی و آلمانی استفاده شود.
  • در زمانی که ما بعد از کشیدن دندان میخواهیم سریع ایمپلنت انجام دهیم بهتر است از ایمپلنت های درجه یک استفاده کنیم ولی وقتی سالهای قبل دندان را کشیده ایم و کیفیت استخوان خوب باشد ایمپلنت کره ای هم بسیار عالی جواب میدهد.

 

قیمت ایمپلنت ها چرا متفاوت می باشد؟

به دو دلیل ایست که قیمت ایمپلنت های دندان متفاوت است دلیل اول درجه ایمپلنت دندان و دلیل دوم مواد سازنده ایمپلنت دندان است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

درجه ایمپلنت دندان : امروزه ایمپلنت های دندانی در سه گروه تقسیم بندی می شوند. درجه 1 و درجه 2 و درجه 3 که به بیماران پیشنهاد داده می شوند. کاملا مشخص است که قیمت ایمپلنت های درجه یک که توسط مشهور ترین شرکت ها ساخته شده است بالا تر از قیمت درجه دو ساخت کره و درجه سه ساخت چین است.

پیشنهاد مطالعه  ایمپلنت تمام دندان ها در اصفهان توسط دکتر هادی مشکل گشا

مواد سازنده ایمپلنت دندانی: سه جزء اصلی ایمپلنت دندان از (فیکسچر، اباتمنت و تاج دندان مصنوعی) از جنس های متفاوتی ساخنه شده اند. لازم به ذکر است که بگوییم فیکسچر و اباتمنت معمولاً از جنس تیتانیوم و زیرکنیا می باشند. در صورتی که تاج دندان مصنوعی از جنس سرامیک یا پرسلین می باشد. همه این مواد اولیه گران قیمت می باشند .

 

در صورت مفید بودن مطلب زیر را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

دکتر هادی مشکل گشا

 جراح  فک و صورت اصفهان

متخصص ایمپلنت اصفهان

ارائه خدمات:

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.