مدت زمان جراحی ایمپلنت

مدت زمان جراحی ایمپلنت

کاشت دندان کاشت فاز 1 – ارزیابی و آماده سازی

این شامل همه چیز ، از کشیدن دندان گرفته تا پیوند استخوان (در صورت لزوم) می باشد. سی تی اسکن انجام می شود و پزشک دندانپزشکی موجود را به همراه ساختار استخوان در محل کاشت دندان ارزیابی می کند. اگر نیازی به پیوند نباشد ، می توانیم به مرحله 2 برویم. اگر پیوند استخوان لازم باشد ، مرحله 1 3 تا 6 ماه طول می کشد. اگر دندان مدت طولانی از بین نرفت ، پیوند استخوان به طور کلی مورد نیاز است. در طول سال اول از دست دادن دندان ، استخوان با دو برابر از بین رفتن طبیعی استخوان از بین می رود. این امر باعث می شود قرار دادن زودرس ریشه مصنوعی برای کاهش هزینه کاشت دندان و کاهش مدت زمانی که فرآیند کاشت دندان انجام می شود ، بسیار مهم باشد.

پیشنهاد مطالعه  درد فک پایین نشانه چیست؟

کاشت دندان فاز 2 – قرار دادن ریشه مصنوعی

در فاز 2 ، ریشه مصنوعی در استخوان قرار می گیرد و اجازه بهبودی می یابد. این عمل خود 1 تا 2 ساعت طول می کشد و زمان بهبودی 3 تا 6 ماه است. در این مدت ایمپلنت آلیاژ تیتانیوم (همان ماده ای که در تعویض مفصل مورد استفاده قرار می گیرد) اطراف بدن التیام یافته و با بافت استخوان اطراف ترکیب می شود. هیچ کاشت پزشکی با بار دیگر به اندازه بهبودی یا بهبودی سریع نیست.

پیشنهاد مطالعه  درد فک پایین و علائم

ایمپلنت های دندان فاز 3 – قرار دادن تاج

در فاز 3 یک دندان مصنوعی یا تاج روی ریشه مصنوعی که قبلاً در فک شما قرار گرفته بود قرار می گیرد. تصویری از دهان شما ساخته شده و دندان یا دندان جدید شما به گونه ای ایجاد می شود که از نظر اندازه ، شکل و رنگ صحیح برای دهان شما باشد. این مرحله حدوداً دو هفته از هم فاصله دارد.


دکتر هادی مشکل گشا

دکتر هادی مشکل گشا

 جراح  فک و صورت اصفهان

متخصص ایمپلنت اصفهان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.