تعویض ایمپلنت دندان

تعویض ایمپلنت دندان

در برخی موارد ، یک کاشت جدید می تواند بلافاصله به همراه یک روش پیوند استخوان در محل قرار داده شود تا از کاشت جدید پشتیبانی کند. این گزینه جایگزینی کاشت فوری باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و از لزوم انجام جراحی پیگیری جلوگیری می کند و این باعث می شود در هزینه شما نیز صرفه جویی شود.

بعضاً به دلیل اندازه تخریب ، ایمپلنت دندان شکست خورده نمی تواند سریع جایگزین شود. جابجایی هایی که منجر به ایجاد یک سوراخ بسیار بزرگتر از فیکسچر ایمپلنت می شوند ، جایگزینی کاشت را سخت تر یا غیرممکن می کند. بنابراین ، بسیار مهم است که سعی کنید ایمپلنت ها را به روشی ملایم از بین ببرید ، و آماده باشید که یک روش پیوند استخوان را در ناحیه برای کاهش افت استخوان سالم بگنجانید. روش پیوند استخوان با هدف ایجاد یک محل استخوان سالم تر برای قرار دادن کاشت آینده انجام می شود.

پیشنهاد مطالعه  جراحی فک و صورت

تعویض ایمپلنت دندان

ممکن است هیچ وقت لازم نباشد نیاز به تعویض ایمپلنت داشته باشید. تنها زمانی ایمپلنت نیاز به تعویض دارد که لق شده، بافت‌های احاطه کننده آن دچار عفونت شده یا به طریقی آسیب دیده است.

برای این که به این مرحله نرسید باید هر شش ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید تا وضعیت سلامت ایمپلنت و دندان‌های دیگر بررسی شود.

پیشنهاد مطالعه  درد فک پایین و بیماری های عامل آن


دکتر هادی مشکل گشا

دکتر هادی مشکل گشا

 جراح  فک و صورت اصفهان

متخصص ایمپلنت اصفهان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.