دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان

جراحی پلاستیک نهایی فک

جراحی پلاستیک فک در اصفهان | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان

آیا تا به حال متوجه شده اید که داشتن خط فک تیز و مشخص نشانه سلامت، تناسب اندام و جوانی است؟ در هر سنی، فک مشخص به نشان دادن جوانی شما کمک می کند.

اگر علیرغم رژیم غذایی و ورزش برای به دست آوردن خط فک رویاهایتان تلاش کرده اید، فک و پوست شلی دارید که شروع به پوشاندن خط فک شما می کند یا متوجه شده اید که ممکن است با وجود سلامت و تناسب اندام عالی، هرگز خط فک مشخصی نداشته باشید، می ترسید. نه! به لطف جراحی پلاستیک مدرن، شما گزینه های غیرجراحی و جراحی در دسترس دارید.

گزینه های غیر جراحی

گزینه های غیرجراحی برای بیمارانی که دارای چربی خفیف تا متوسطی هستند که خط فک را پوشانده است، ناحیه چانه نسبتاً مشخصی دارند و پوست شلی حداقل تا متوسط در اطراف خط فک دارند، بهترین گزینه است. گزینه ها شامل پرکننده های پوستی، نوروتوکسین ها، عوامل تزریقی ذوب چربی و نخ های جراحی است.

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان می باشند.

پرکننده های پوستی خط فک

با تزریق فیلرهای پوستی به طور مستقیم به خط فک، لبه زاویه استخوانی و فک پایین شما افزایش می یابد. این در بیمارانی که «تقریباً آنجا هستند» اما لبه استخوانی سختی ندارند که بتوانید ببینید، بهترین کار را انجام می دهد.

معمولاً بر اساس آناتومی خود و اینکه خط فک شما مشخص شده است، به 1 تا 4 سرنگ پرکننده پوستی نیاز دارید. نتایج فوری هستند و بسته به پرکننده پوستی مورد استفاده باید حدود 12 تا 18 ماه باقی بمانند.

دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان
دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان

نوروتوکسین به عضلات ماستر

سم بوتولینوم (بوتاکس، دیسپورت یا زئومین) را می‌توان مستقیماً در ماهیچه‌های ماساژور صورت قرار داد، که شکل کلی صورت شما را به شکل کمی بیشتر شبیه به “V” می‌کند.

پیشنهاد مطالعه  معایب ایمپلنت های دندانی چیست؟

می توانید با فشردن دندان های خود و احساس یک برآمدگی خفیف در انتهای فک، ماهیچه های ماساژور خود را احساس کنید. نازک کردن عضله ماستر به مقدار مناسبی از نوروتوکسین نیاز دارد، معمولاً حدود 30-60 واحد بوتاکس/Xeomin یا 84-168 واحد Dysport در هر طرف برای دستیابی به نتایج قابل مشاهده. این نتایج حدود 3-4 ماه دوام دارند.

کیبلا تا چربی گردن و چانه

اگر مقداری چربی اضافی خفیف دارید، می توانید این چربی را با یک عامل ذوب به نام کیبلا (اسید دی اکسی کولیک) آب کنید. ناحیه چانه دوتایی به عنوان استفاده از روی برچسب در نظر گرفته می شود، اما رسیدن به قسمت های کناری و پشت خط فک ممکن است نیاز به تزریقاتی داشته باشد که غیرقابل استفاده هستند. بسته به میزان چربی در ناحیه فک، به 1-6 ویال کیبلا نیاز دارید. نتایج دائمی هستند، با فرض اینکه وزن کلی خود را حفظ کنید زیرا چربی از نظر فیزیکی ذوب شده است.

نخ های جراحی برای سفت کردن پوست شل

نخ‌های جراحی را می‌توان در اطراف گردن‌های شما قرار داد تا پوست کمی شل شما سفت شود. شما احتمالاً به 4 تا 8 نخ نیاز خواهید داشت، بسته به اینکه چانه های شما چقدر بزرگ است و چقدر پوست شل دارید. نخ های جراحی معمولاً 6-12 ماه دوام می آورند.

گزینه های جراحی

گزینه های جراحی برای بیمارانی است که دارای چربی متوسط تا بیشتر و پوست شل در اطراف گردن و نواحی خط فک هستند. درمان های اصلی لیپوساکشن یا لیفت گردن یا هر دو هستند. فناوری جدید دیگر انرژی فرکانس رادیویی است.

لیپوساکشن گردن

اگر چربی دارید که درست زیر پوست و نه زیر عضلات گردن شما قرار دارد، لیپوساکشن ناحیه گردن و خط فک را می توان انجام داد تا چربی را از بین ببرد و خط فک به خوبی مشخص شود. بسته به تکنولوژی مورد استفاده، سفت شدن پوست خفیف تا متوسط با لیپوساکشن نیز خواهید داشت. از زمانی که چربی به صورت فیزیکی برداشته می شود، نتایج سال ها یا یک عمر باقی می ماند. جراحی پلاستیک فک در اصفهان

پیشنهاد مطالعه  کیست های فکی و درمان کیست های فکی
دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان
دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان

لیفت گردن

پس از ایجاد برش در نزدیکی گوش و پشت گوش، و همچنین برش زیر چانه، پوست گردن شما به سمت بالا کشیده می شود و دسترسی به عضلات گردن، چربی و ساختارهای نگهدارنده یا گردن شما را آشکار می کند. لیفت گردن بیشترین دسترسی و بهترین نتایج درازمدت را ممکن می‌سازد، زیرا تمام ساختارهایی که می‌توانند خط فک شما را مشخص‌تر کنند – پوست، چربی، ماهیچه، SMAS، غدد بزاقی – را می‌توان در یک روش بررسی کرد تا حداکثر نتایج را به شما ارائه دهد. سالها ادامه خواهد داشت.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.

 

انرژی فرکانس رادیویی

انرژی فرکانس رادیویی می‌تواند پوست شل را سفت کند و در ناحیه گردن می‌تواند برای سفت کردن پوست پس از نوعی عمل، معمولاً لیپوساکشن گردن، استفاده شود. RF را می توان با روش های دیگر برای سفت کردن پوست گردن استفاده کرد و پوست گردن دوباره صاف تر و محکم تر روی خط فک شما قرار می گیرد.

بهترین گزینه برای خط فک رویاهایتان چیست؟ شما می توانید به طور واقع بینانه گردن و خط فک خود را در خانه ارزیابی کنید و مشاوره با یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد.