متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

ایمپلنت های دندانی می توانند جایگزین چند دندان شوند؟

جایگزین ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت های دندانی در آلن یک راه حل قابل توجه برای دندان های از دست رفته هستند زیرا آنها چیزی بیش از جایگزینی بخش قابل مشاهده دندان ها انجام می دهند. آنها همچنین جایگزین ریشه های دندان می شوند، به این معنی که از استخوان فک حمایت می کنند و نیروی بایت فوق العاده ای را ایجاد می کنند.

با این حال، ممکن است هنوز تعجب کنید، از آنجایی که دندان های طبیعی هر کدام ریشه خاص خود را دارند، آیا این بدان معناست که برای جایگزینی هر دندان از دست رفته به ایمپلنت دندان نیاز دارید؟ نه. بیایید در مورد اینکه چند دندان را می توان با یک، دو یا چند ایمپلنت دندان جایگزین کرد صحبت کنیم.

یک عدد ایمپلنت دندان

اگر فقط یک دندان از دست داده باشید، دندانپزشک شما در آلن یک ایمپلنت را در استخوان فک قرار می دهد. پس از اتصال ایمپلنت به بافت اطراف آن، یک تاج برای جایگزینی قسمت بالایی دندان از دست رفته دریافت خواهید کرد.

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان و  متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی در مورد ایمپلنت و جراحی فک هستند.

پیشنهاد مطالعه  مسواک مخصوص ایمپلنت

همچنین می توان از یک ایمپلنت دندان برای جایگزینی دو دندان مجاور استفاده کرد. هنگامی که ایمپلنت با بدن باند شد، دندانپزشک شما یک رویه ترمیم دو واحدی روی آن قرار می دهد. یک واحد تاج و واحد دیگر پونتیک (دندان مصنوعی که به تاج چسبیده است) خواهد بود.

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

دو عدد ایمپلنت دندان

اگر سه یا چند دندان پشت سر هم از دست داده اید، ممکن است برای جایگزینی همه آنها به دو ایمپلنت دندان نیاز داشته باشید. دندانپزشک شما می تواند یک ایمپلنت در هر انتهای شکاف قرار دهد. ایمپلنت ها تاج ها را پشتیبانی می کنند و روکش ها از 1 تا 3 پونتیک بین آنها پشتیبانی می کنند. بنابراین، در مجموع، دو ایمپلنت دندان می‌تواند جایگزین پنج دندان شود.

برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

چهار یا بیشتر ایمپلنت دندان

اگر تمام دندان های خود را در طول یک قوس از دست داده اید، ممکن است آن ها را با حداقل چهار ایمپلنت دندان جایگزین کنید. این به لطف یک روش خاص به نام All-on-4 امکان پذیر است.

پیشنهاد مطالعه  آنچه باید در مورد جراحی دهان کوچک و بزرگ بدانید؟

یک دندانپزشک آموزش دیده ایمپلنت ها را در مکان های استراتژیک فک قرار می دهد. دو تا به سمت جلوی دهان می روند و دو تا با زاویه ای به سمت پشت دهان، در مکان هایی که استخوان به طور طبیعی قوی و ضخیم است قرار می گیرند.

این قرارگیری دقیق اجازه می دهد تا جراحی قرار دادن تا حد امکان حداقل تهاجمی باشد و در عین حال پشتیبانی قوی برای ترمیم که در بالای ایمپلنت ها انجام می شود را فراهم می کند.

برخی از بیماران کاندیدای All-on-4 نیستند، یا ترجیح می‌دهند که دندان‌های جدیدشان حتی بیشتر از آنچه چهار ایمپلنت ممکن است داشته باشند، پشتیبانی کند. در چنین مواردی، دندانپزشک ممکن است شش یا چند ایمپلنت را در نقاط مختلف استخوان فک قرار دهد.

مهم نیست چند دندان از دست داده اید، ایمپلنت دندان ممکن است درمان ایده آل شما باشد! یک دندانپزشک محلی ایمپلنت خوشحال خواهد شد که با شما در مورد اینکه چگونه می توانید دهانی پر از دندان های قوی و کاملاً کاربردی را به دست آورید، صحبت می کند.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان