ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت های دندانی همان روز واقعاً به چه معناست؟

ایمپلنت دندان در اصفهان

مدت زمان مطالعه: 16 دقیقه

احتمالاً برخی از عبارت های ایمپلنت دندان همان روز را در تلویزیون یا رادیو شنیده اید و از خود پرسیده اید: آیا این امکان پذیر است؟ وقتی برای اولین بار در کلینیک های EON به عنوان مربی بیمار شروع به کار کردم ، از این مفهوم شوکه شده بودم و مسلماً در مورد این روند کمی شکاک بودم. به نظر می رسید جادوگری دندانپزشکی ، تقریباً غیرممکن است ، تنها در یک روز یک مجموعه جدید از دندان ها را بدست آورید.

اما پس از صحبت با متخصصان پروتزهای دندانی ، جراحان دهان و بازدید از آزمایشگاه داخلی ، متوجه شدم که کلینیک های EON عملیات متفاوتی را انجام می دهند-به عنوان یک مرکز همه کاره ، ما توانایی ارائه یک مجموعه جدید شگفت انگیز را داریم. دندان برای بیماران ما در زمان کمتر و جلسات کمتر.

ویژگی جادوگری دندان؟ شاید!

بنابراین ایمپلنت های دندانی همان روز واقعاً به چه معناست؟

با ایمپلنت دندان یک روزه ، روز جراحی را با دندان های جدید و تغییر لبخند ترک می کنید. با این حال ، یک هشدار کوچک وجود دارد: شما مجموعه ای موقت از دندان ها را برای پوشیدن با بهبود محل ایمپلنت دریافت خواهید کرد. درمان مناسب برای موفقیت ایمپلنت های دندانی شما بسیار مهم است. وقتی ایمپلنت ها به طور کامل روی استخوان فک شما جوش خوردند ، ما دندان های دائمی شما را می چسبانیم. از این به بعد ، مزایای ایمپلنت دندان را به طور کامل تجربه خواهید کرد.

دکتر هادی مشکل گشا * جراح فک و صورت اصفهان و * متخصص ایمپلنت در اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی از جمله جراحی های داخل دهانی کوچک، جراحی آسیب های ترافیکی، جراحی ترمیمی و زیبایی فک، صورت و جمجمه و … می باشند که آماده ارائه خدمت در زمینه ایمپلنت دندان در اصفهان به صورت تخصصی به شما بیماران گرامی می باشند.

بیایید عمیق تر به این موضوع بپردازیم ، یک جدول زمانی نمونه را مشاهده کنیم و به برخی از سوالات متداول بیماران خود پاسخ دهیم.

 

پیشنهاد مطالعه: کج و غلط بودن دندان ها و راه درمان آن چگونه است؟

ایمپلنت های دندانی در همان روز در مقابل ایمپلنت های دندانی سنتی

انجام ایمپلنت دندان یک روزه از یک مرکز همه کاره یک تجربه و فرایند متفاوت از دریافت ایمپلنت های دندانی سنتی از دندانپزشک محلی شما است. بیایید تفاوتهای بین این دو فرایند را بررسی کنیم:

روند ایمپلنت دندان سنتی

دندانپزشکان عمومی معمولاً مجهز به آزمایشگاه های داخلی ، سی تی اسکن و متخصصان پروتز نیستند که ترمیم دندان را طراحی کرده و در دندانپزشکی ایمپلنت تخصص دارند. دندانپزشک شما دستوراتی را به آزمایشگاه های خارج ارسال می کند و شما را به متخصص پروتز یا جراح دهان و دندان خارجی ارجاع می دهد و از شما می خواهد به مطب های مختلف سفر کنید. با توجه به افزایش دفعات ملاقات و وابستگی به ارائه دهندگان خارجی ، مدت زمان انجام ایمپلنت دندان به روش سنتی به طور قابل توجهی بیشتر طول می کشد.

روش کاشت دندان همان روز

از سوی دیگر ، کلینیک های EON یک مرکز ایمپلنت دندانی همه کاره است. این بدان معناست که متخصص پروتز ، جراح دهان ، تکنسین آزمایشگاه و دستگاه سی تی اسکن شما همه به راحتی در یک مکان قرار گرفته اند. متخصص پروتز دندان شما دندان های جدید شما را طراحی می کند و با تکنسین های آزمایشگاه ما همکاری نزدیک می کند.

پیشنهاد مطالعه  Cemento ossifying fibroma in a 13y girl

در روز عمل شما ، جراح و متخصص پروتزهای دندانی ما جنبه جراحی مورد شما را انجام می دهند و ایمپلنت ها را با خیال راحت در فک شما قرار می دهند. این سطح همکاری و کار گروهی است که ما را از ارائه دهندگان دیگر متمایز می کند و این روند را برای بیماران ما یکپارچه و آسان می کند.

 

ایمپلنت دندان در اصفهان
ایمپلنت دندان در اصفهان

 

سوالات متداول ایمپلنت دندان در همان روز

جراحی ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟
آیا روز جراحی را با دندان های دائمی ترک می کنم؟
آیا واقعاً در یک روز لبخند جدیدی به من وارد می شود؟
جدول زمانی عمل ایمپلنت دندان چیست؟
آیا ایمپلنت دندان در همان روز ایمن است؟
ایمپلنت دندان همان روز چقدر است؟
کجا می توانم ایمپلنت های دندانی را در همان نزدیکی خود تهیه کنم؟
جراحی ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟
به طور معمول ، یک ایمپلنت تک دندان را می توان در کمتر از 30 دقیقه و چندین ایمپلنت دندان را تا یک ساعت به طول می انجامد. یک فک کامل ، که به عنوان All-on-4 نیز شناخته می شود ، می تواند 2-3 ساعت طول بکشد. ایمپلنت دندان در اصفهان

آیا روز جراحی را با دندان های دائمی خود ترک می کنم؟

اکنون اینجاست که همان روز پروسه ایمپلنت دندان کمی مبهم می شود: نه ، اما شما روز جراحی را با دندان موقت می گذارید و همان روز را با لبخند کامل ترک می کنید. فک شما به زمان کافی برای بهبود نیاز دارد تا بتواند بار تاج را تحمل کند و ما می خواهیم ایمنی و موفقیت ایمپلنت دندان شما را تضمین کنیم.

برای یک روش All-on-4 ، ما در واقع دندانهای موقت جدید شما را در محل ایجاد می کنیم. شما با مجموعه کاملی از دندان ها که مخصوص دهان شما طراحی شده است ، از کلینیک خارج می شوید. هنگام استفاده از دندان های موقت خود ، باید از دستورالعمل های غذایی ایمپلنت دندان ما پیروی کنید ، اما این پروتز بلافاصله لبخند طبیعی را ایجاد می کند. هنگامی که فک شما به طور کامل بهبود یافت ، پروتز دائمی خود را دریافت می کنید و به خوردن سیب ، بادام زمینی ، استیک … هر چیزی که زیر نور آفتاب باشد ، باز می گردید!

دکتر هادی مشکل گشا * جراح فک و صورت اصفهان و * متخصص ایمپلنت در اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی از جمله جراحی های داخل دهانی کوچک، جراحی آسیب های ترافیکی، جراحی ترمیمی و زیبایی فک، صورت و جمجمه و … می باشند که آماده ارائه خدمت در زمینه ایمپلنت دندان در اصفهان به صورت تخصصی به شما بیماران گرامی می باشند.

آیا واقعاً در یک روز یک لبخند جدید دریافت خواهم کرد؟

آره. یکی از مزایای اصلی انتخاب کلینیک های EON این است که ما به متخصصان برتر ایمپلنت و آزمایشگاه داخلی ، همه در یک مکان دسترسی داریم. در صورتی که یک ایمپلنت کامل داشته باشید که به آن All-on-4 نیز گفته می شود ، می توانیم در روز عمل شما مجموعه جدیدی از دندان های موقت را بسازیم.

اگر از ایمپلنت های تک یا چند دندان استفاده کرده اید ، ما ممکن است یک دندان موج گیر موقت یا نگهدارنده Essix را برای اهداف زیبایی به شما ارائه دهیم. شما با فاصله های از دست رفته در خط لبخند خود از کلینیک خارج نمی شوید! جای نگرانی نیست ؛ ما از شما مراقبت می کنیم.

پیشنهاد مطالعه  جراحی ارتوگناتیک فک چیست؟

جدول زمان بندی عمل کاشت دندان چیست؟

برنامه زمانی رویه برای ایمپلنت های تک و چندگانه

از ابتدا تا انتها ، کل عمل برای یک ایمپلنت یا چند ایمپلنت حدود 6 ماه به طول می انجامد. بیشتر این زمان صرف می شود تا ایمپلنت با استخوان فک جوش بخورد ، و ما فلپپر یا نگهدارنده را ارائه می دهیم که اگر در خط لبخند قابل مشاهده است ، موقتاً فاصله را پر کند. اگر مورد شما نیاز به پیوند و یا استخراج استخوان دارد ، ممکن است 4-6 ماه به جدول زمانی اضافه شود.

برنامه زمانی رویه برای All-on-4 Full Faw

از ابتدا تا انتها ، کل فرایند ایمپلنت دندان برای فک کامل Ao4 حدود 8 ماه به طول می انجامد. بیشتر این زمان صرف می شود تا ایمپلنت ها در حالی که دندان های موقتی شما را پوشانده اند به استخوان فک جوش بخورند. مانند هر عمل جراحی ، دوره بهبودی شما ممکن است بر اساس عوامل بهبودی کوتاهتر یا طولانی تر باشد.

 

ایمپلنت دندان در اصفهان
ایمپلنت دندان در اصفهان

 

آیا ایمپلنت های دندانی در همان روز ایمن هستند؟

ایمپلنت های دندانی یک روز یک گزینه ایمن برای جایگزینی دندان است که توسط پزشکان ماهر با اعتبار و تجربه مناسب انجام می شود.  “هرچند مشکلات نادر هستند و هنگامی که بوجود می آیند معمولاً جزئی هستند و به راحتی قابل درمان هستند.”

هزینه دندان در روز چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان در همان روز به تعداد دندانهایی که نیاز به تعویض دارند و نوع روش انتخابی بستگی دارد. هزینه یک دندان تنها بین 4000 تا 5000 دلار است. ایمپلنت های دندانی تمام -4 برای جایگزینی فک کامل دندان ها حدود 22000 تا 25000 دلار هزینه دارد.

از کجا می توان ایمپلنت های دندانی در همان روز نزدیک من تهیه کرد؟

کلینیک های EON خدمات کاشت دندان را در پنج مکان در سراسر ایلینوی ، ویسکانسین جنوبی و شمال غربی ایندیانا ارائه می دهد. ما همچنین مشاوره رایگان ارائه می دهیم. این یک فرصت عالی برای ملاقات با متخصص پروتز برای یک سی تی اسکن سه بعدی و بحث در مورد * گزینه های ایمپلنت برای شما است. ما هزینه ها و گزینه های طرح پرداخت دقیق شما را ارائه می دهیم و به سوالات شما در مورد این روند پاسخ می دهیم.

امروز با متخصص ایمپلنت دندان صحبت کنید

امیدواریم این مقاله بینش مفیدی در مورد این فرآیند ارائه داده و تصورات غلط رایج را در مورد ایمپلنت های دندانی همان روز برطرف کرده باشد. اگر هنوز سوالی دارید یا می خواهید سفر ایمپلنت دندان خود را آغاز کنید.

دکتر هادی مشکل گشا * جراح فک و صورت اصفهان و * متخصص ایمپلنت در اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی از جمله جراحی های داخل دهانی کوچک، جراحی آسیب های ترافیکی، جراحی ترمیمی و زیبایی فک، صورت و جمجمه و … می باشند که آماده ارائه خدمت در زمینه ایمپلنت دندان در اصفهان به صورت تخصصی به شما بیماران گرامی می باشند.

برای راهنمایی بیشتر یا در صورت داشتن هرگونه سوال، انتقاد یا پیشنهادات و همچنین برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

برای عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر هادی مشکل گشا اینجا را کلیک کنید.