بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

جراحی دهان و فک و صورت توسط بهترین جراح فک و صورت اصفهان

جراحی دهان و فک و صورت اصفهان

جراحی مدرن به حدی توسعه یافته است که مجموعه دانش و مهارت های فنی مورد نیاز باعث شده است که جراحان در نواحی خاص، معمولاً یک ناحیه آناتومیکی بدن یا گاهی اوقات در یک تکنیک یا نوع بیمار خاص، متخصص شوند.

نه تخصص جراحی وجود دارد و این خلاصه جراحی دهان و فک و صورت را پوشش می دهد.

تخصص جراحی دهان و فک و صورت از نظر نیاز به مدرک دوگانه پزشکی و دندانپزشکی و به دنبال آن آموزش جامع جراحی عمومی و تخصصی منحصر به فرد است و یک تخصص بین المللی شناخته شده است که در اروپا تحت دستورالعمل های پزشکی تعریف شده است. بیشتر جراحان قبل از آموزش در پزشکی مدرک دندانپزشکی را دریافت می کنند، اما برای کسانی که مدرک پزشکی را دریافت می کنند متعاقباً مدرک دندانپزشکی می گیرند. جراحی دهان و فک و صورت اصفهان

پیشنهاد مطالعه  جراحی فک به عنوان جراحی ارتوگناتیک

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

مراقبت های جنیوپلاستی
مراقبت های جنیوپلاستی

جراحان فک و صورت چه می کنند؟

جراحی دهان و فک و صورت که اغلب به عنوان پل ارتباطی بین پزشکی و دندانپزشکی دیده می شود، تخصص جراحی است که با تشخیص و درمان بیماری های دهان، فک، صورت و گردن مرتبط است.

پیشنهاد مطالعه  مراحل ایمپلنت دندان زیر نظر * متخصص ایمپلنت اصفهان

دامنه این تخصص گسترده است و شامل تشخیص و مدیریت آسیب های صورت، سرطان های سر و گردن، بیماری های غدد بزاقی، عدم تناسب صورت، درد صورت، دندان های نهفته، کیست ها و تومورهای فک و همچنین مشکلات متعددی است که مخاط دهان را تحت تاثیر قرار می دهد.

برای یافتن بهترین راه برای رفع و نگرانی در مورد این مشکل با دندانپزشک خود صحبت کنید.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.