* متخصص ایمپلنت

دکتر هادی مشکل گشا جراح دهان، فک و صورت اصفهان 

متخصص ايمپلنت اصفهان 

انجام خدمات تخصصی ايمپلنت اصفهان توسط آقای دکتر هادی مشکل گشا متخصص و جراح فک صورت به صورت کاملا تخصصی، با تجربه بالا و مهارت بالای آقای دکتر در اصفهان انجام می شود.

اگه به دنبال دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان هستید بهتون پیشنهاد می کنم این مطلب رو مطالب کنید، در پایان می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها از آقای دکتر هادی مشکل گشا که یکی از * گزینه ها برای شما برای انجام خدمات ایمپلنت دندان می باشد ارسال کنید.

متخصص ايمپلنت اصفهان

 

چرا باید * متخصص ایمپلنت را انتخاب کنیم؟

هنگامی که به سراغ روش جراحی ایمپلنت های دندانی می آیید، بهتر است فردی را انتخاب کنید که  متخصص در زمینه ایمپلنت و حتی * متخصص ایمپلنت باشد و نه فردی که این روش را فقط یک روش از چندین روش خود بداند و تخصص حرفه ای در این زمینه نداشته باشد. کسی که تجربه زیاد در ایمپلنت های دندانی داشته باشد بهتر می تواند مراقبت ها و جراحی سطح بالا در زمینه ایمپلنت انجام دهد.

دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان 

 

ویژگی هایی که * متخصص ایمپلنت باید داشته باشد چیست؟

 متخصص ايمپلنت اصفهان

* متخصص ایمپلنت خطر عوارض را کاهش می دهد

عوارض ناشی از ایمپلنت دندان و حساسیت این درمان * دلیل برای انتخاب یک متخصص خوب و * متخصص ایمپلنت در یک کلینیک برای ایمپلنت دندان است. خطر وجود عوارض در دانش و تجربیات حرفه ای دندانپزشکی و * متخصص ایمپلنت، احتمال کمتری دارد. انتخاب ایمپلنت دندان یک تصمیم بزرگ است. بنابراین * متخصص ایمپلنت برای انجام این روش می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. بله، یک دندانپزشک عمومی با داشتن گواهینامه ممکن است هزینه کمتر نسبت به متخصص بگیرد ، اما این دندانپزشک  آموزش تجربه کمتری در زمینه ایمپلنت داشته است.

متخصص ایمپلنت اصفهان

* متخصص ایمپلنت می تواند بیماری لثه را بهتر مدیریت کند

به عنوان بخشی از آموزش ایمپلنت دندان، * متخصص ایمپلنت ویژگی های بیماری ها و عفونت های دهان و نحوه درمان آنها را می آموزند.

متخصص ایمپلنت اصفهان

آیا * متخصص ایمپلنت بورد تخصصی در زمینه ایمپلنت دندان دارد؟

همه دندانپزشکان معمولا پس از اینکه دوره دندانپزشکی عمومی خود را می گذرانند می توانند در زمینه ایمپلنت دندان کار کنند و ایمپلنت دندان بکارند. اما * متخصص ایمپلنت دندان کسی است که علاوه بر تحصیلات در زمینه دندانپزشکی عمومی ، چند سال دوره ها و تحصیلات تخصصی در زمینه مهارت‌های جراحی ، اطلاعات در مورد بیماری های لثه و جراحی لثه و به خصوص ایمپلنت دندان دیده است. دوره‌ های تخصصی دندانپزشکی نیاز به رعایت استانداردهای بالا و آموزش و عملکرد در سطح عالی دارند.

* متخصص ایمپلنت دندان ، باید علاوه بر گذراندن دوره عمومی ۶ ساله دندانپزشکی و بعد از آن با قبول شدن در رشته تخصصی پریو یا پروتز های دندانی و ایمپلنت دندان به مدت ۳ تا ۵ سال منظم در دانشگاه معتبر دوره مربوط را گذرانده باشد و همچنین در امتحانات بورد که بعد از اتمام دوره گرفته می شود ،قبول شده باشد که در دوره تخصص کلی بیماران مختلف را درمان می کند و به  تجربه بالایی در درمان بیماران  ایمپلنت دندان می رسد.

دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان 

متخصص ایمپلنت اصفهان

* متخصص ایمپلنت چندسال سابقه در زمینه ایمپلنت دندان دارد؟

تجربه کافی در دندانپزشکی به خصوص ایمپلنت دندان اهمیت زیادی دارد زیرا یک متخصص ایمپلنت دندان و * متخصص ایمپلنت با تجربه ، با تمامی مراحل آشنایی کامل دارد و حتی میداند برای هر مرحله چه مدت زمان نیاز است. سال‌های کاری زیاد و موارد متعدد درمانی و انواع بیماران باعث افزایش تجربه و مهارت * متخصص ایمپلنت دندان  و اخذ تصمیم درست در زمینه ایمپلنت دندان میشود.

 متخصص ايمپلنت اصفهان

 

هزینه های ایمپلنت دندان در مطب * متخصص ایمپلنت چقدر میباشد؟

هزینه ایمپلنت دندان باید علاوه بر استفاده از مواد خوب معقول و منصفانه باشد .چون پروسه ایمپلنت دندان سه ماه هست اصولا هزینه ها هم باید اقساطی باشند.

* متخصص ایمپلنت دندان باید در زمان معین مراحل درمان و تمامی معایب و مزایای تصمیم گیری های متخلف درمانی ایمپلنت دندان را به اطلاع بیمار متقاضی ایمپلنت دندان برساند.

دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان 

متخصص ایمپلنت اصفهان

مراقبت های لازم توصیه شده بعد از کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت

  • سه هفته اول با ایمپلنت دندانی چیزی جویده نشود.
  • ایمپلنت دندان خود را مسواک بزنید و بهداشت دهان را رعایت کنید.
  • هر ۶ ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید.
  • برای تمیز کردن ایمپلنت دندان خود از اشیای نوک تیز استفاده نکنید.

نکته : طول عمر درمان ایمپلنت دندان به طور میانگین ۲۰ الی ۲۵ سال می باشد که در صورت مراقبت های بیشتر و همچنین انجام درمان توسط * متخصص ایمپلنت دندان می تواند جایگزین مناسبی برای دندان های طبیعی شما باشد و با عمر طولانی پاسخگوی نیاز های شما باشد.

تمیز کردن لا به لای ایمپلنت و دندان های مجاور با مسواک بین دندانی
تمیز کزدن لا به لای دندان ها با نخ دندان
مسواک زدن روی دندان ها و زبان

متخصص ايمپلنت اصفهان

دلایلی که باعث می شوند کاشت ایمپلنت دندان ناموفق باشد چیست؟

ضعف بهداشت دهان در ایمپلنت و بررسی آن توسط * متخصص ایمپلنت :

حفظ بهداشت دهان پس از کاشت ایمپلنت دندان اهمیت زیادی دارد و نقش مهمی در موفقیت درمان ایفا می‌کند. در صورتی که محدودیت‌هایی دارید که بر دامنه حرکتی دستان شما در هنگام مسواک زدن تأثیر می‌گذارد یا به هر شکلی در توانایی تمیز کردن دندان‌ها اختلال ایجاد می‌کند، احتمالاً کاشت ایمپلنت دندان برای شما مناسب نیست. در صورتی که بهداشت دهان را رعایت نکنید تجمع پلاک و باکتری‌ها منجر به عفونت لثه در پیرامون ایمپلنت دندان می‌شود. اگر عفونت لثه پیشرفت نماید باعث تحلیل رفتن استخوان فک، لق شدن ایمپلنت دندان و از دست دادن آن می‌شود.

* متخصص ایمپلنت

 بیماری لثه و بررسی آن توسط * متخصص ایمپلنت که تخصص در زمینه پریودنتال دارد :

داشتن لثه سالم معیار مهمی برای جراحی ایمپلنت دندان است. در صورت وجود بیماری لثه نمی‌توانید ایمپلنت دندان بکارید بلکه باید پیش از آن، مشکل لثه را حل کنید. بیماری لثه به التهاب یا عفونت لثه گفته می‌شود که باعث تخریب بافت لثه و استخوان فک می‌شود. در صورتی که این عفونت درمان نشود ایمپلنت دندان را احاطه کرده و باعث شکست درمان می‌شود. در صورتی که عفونت لثه دارید حتماً به دندانپزشک مراجعه کنید.

* متخصص ایمپلنت اصفهان

کم بودن استخوان فک و بررسی توسط * متخصص ایمپلنت :

موفقیت درمان بستگی زیادی به کیفیت و حجم استخوان در محل کاشت ایمپلنت دندان دارد. در صورتی که استخوان سالم به اندازه کافی وجود نداشته باشد نمی‌تواند ایمپلنت دندان و فشار وارد بر آن را تحمل کند بنابراین درمان با عدم موفقیت مواجه می‌شود. تحلیل رفتن استخوان در افرادی که پوکی استخوان دارند اتفاق می‌افتد. در این وضعیت تراکم استخوان کاهش یافته و استخوان‌ها شکننده می‌شوند بنابراین خطر شکستن آنها بیشتر است. عفونت شدید لثه نیز باعث تخریب استخوان فک می‌شود. همچنین در صورتی که مدت زیادی از کشیدن دندان گذشته باشد استخوان تا حدی باز جذب شده و کوچک می‌شود.

سیگار کشیدن که هر دندانپزشک و متخصص ایمپلنت آن را منع می کند:

سیگار کشیدن یکی از عوامل ناموفق بودن درمان ایمپلنت دندان است چون باعث محدود شدن جریان خون در لثه و کند شدن فرآیند التیام بافت‌ها می‌شود. چندین پژوهش نشان داده‌ اند میزان عدم موفقیت درمان ایمپلنت دندان در افراد سیگاری ۲۰% است. البته باید بدانید اگر سیگاری هستید به این معنی نیست که نمی‌توانید ایمپلنت دندان بکارید بلکه باید بهداشت دهان را به خوبی رعایت کنید و سیگار را ترک کنید . اگر نمی‌توانید حداقل باید سیگار را یک هفته قبل از عمل کنار بگذارید و حداقل تا دو ماه پس از عمل نکشید.

همه نمی‌توانند دندان بکارند

مبتلایان به بیماری‌های سیستمیک اتوایمیون (سیستم ایمنی) و بیمارانی که تحت شیمی‌درمانی و پرتودرمانی هستند، منع درمان با ایمپلنت دارند. البته پس از پایان شیمی‌درمانی، امکان گذاشتن ایمپلنت وجود دارد. بیماران دیابتی نیز به شرط کنترل و پایین نگه داشتن قند منعی ندارند، اما در صورت داشتن دیابت فعال، امکان استفاده از ایمپلنت فراهم نیست.

افراد سیگاری حرفه‌ای سنگین و بی‌مبالات نیز نسبت به بهداشت دهان منع دارند. بررسی‌ها نشان داده، مصرف سیگار، شکست درمان با ایمپلنت را تا ۱۵ درصد افزایش داده است. به طور کلی کشیدن سیگار، پیپ و قلیان، از موارد توصیه قطعی ایمپلنت برای بیماران است.

* متخصص ایمپلنت اصفهان

میزان موفقیت ایمپلنت دندان

این حق طبیعی شماست که بدانید بعد از انجام ایمپلنت تا چه اندازه این عمل موفقیت آمیز خواهد بود زیرا شما هم هزینه و هم سلامت خود را در این مسیر قرار می دهید. به طور کلی چند فاکتور بر روی موفقیت عمل ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد که در ادامه توضیح خواهیم داد:

 

  • وضعیت بیمار

مهمترین عامل که موفقیت ایمپلنت دندان را تضمین می کند، سلامت روحی و جسمی بیمار است. فرد مراجعه کننده نباید به بیماری های حاد مبتلا باشد. حتی یک عفونت ساده نیز می تواند منجر به شکست عمل ایمپلنت شود. شرایط بیمار باید براساس موارد زیر بررسی شود:

  • بررسی شرایط روانی بیمار
  • سلامت ناحیه لثه و استخوان فک  که تحت درمان ایمپلنت قرار می گیرد.
  • وضعیت سلامت عمومی بیمار
  • بررسی استخوان فک و میزان استخوان باقی مانده
  • نبود هیچگونه عفونت در بافت دهان
  • نوع تغذیه بیمار
  • شرایط کاری و زندگی بیمار
  • سن بیمار که هر چه سن کمتر باشد به معنی سلامت بیشتر استخوان فک و در نتیجه موفقیت بیشتر خواهد بود.

در جلسه مشاوره قبل از عمل ایمپلنت دندان کلیه این موارد توسط متخصص ارتودنسی بررسی می شود تا صلاحیت یا عدم صلاحیت فرد برای ایمپلنت را تعیین نماید.

  • میزان مهارت دندانپزشک یا ارتودنتیست

این که دندانپزشک یا ارتودنتیست تا چه اندازه مهارت و توانایی برای عمل ایمپلنت را داشته باشد بر روی موفقیت آن تاثیر می گذارد. سابقه و خوشنامی یک متخصص ارتودنسی خبره از مواردی است که باید به آن توجه ویژه کرد.

 

  • عوامل مربوط به ایمپلنت

جنس، شکل، اندازه، نوع ایمپلنت و اجزای تشکیل دهنده آن از جمله مهمترین عواملی هستند که تعیین کننده میزان موفقیت روش ایمپلنت دندان خواهند بود. به طور کلی هر چه ایمپلنت بیشتر به فک جوش خورد و استخوان فک کمتر تحلیل برود به این معناست که ایمپلنت دندان از * نوع انتخاب شده و عمل موفقیت آمیز بوده است.

  • نگهداری و مراقبت از ایمپلنت دندان

توجه داشته باشید که از زمان شروع عمل ایمپلنت تا بعد از اجرای کار و تا هر زمان که دندان در داخل فک شما قرار دارد باید از آن مراقبت کنید. عدم رسیدگی به بهداشت دهان و دندان، مصرف دخانیات و مشروبات الکلی، شکستن مواد خوراکی سفت با دندان و… موجب کوتاه شدن عمر ایمپلنت دندان می شود.


متخصص ايمپلنت اصفهان

دکتر هادی مشکل گشا

جراح دهان، فک و صورت اصفهان

متخصص ایمپلنت اصفهان

ارائه خدمات:

 

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراحعه نمایید:

 

چرا باید * متخصص ایمپلنت را انتخاب کنیم؟

هنگامی که به سراغ روش جراحی ایمپلنت های دندانی می آیید، بهتر است فردی را انتخاب کنید که  متخصص در زمینه ایمپلنت و حتی * متخصص ایمپلنت باشد و نه فردی که این روش را فقط یک روش از چندین روش خود بداند و تخصص حرفه ای در این زمینه نداشته باشد. کسی که تجربه زیاد در ایمپلنت های دندانی داشته باشد بهتر می تواند مراقبت ها و جراحی سطح بالا در زمینه ایمپلنت انجام دهد.

چرا باید ایمپلنت دندان انجام دهم؟

برای پاسخ به این سوال که از سوالات متداول ایمپلنت است باید گفت ایمپلنت های دندانی نه تنها ظاهری شبیه به دندان طبیعی دارند بلکه عملکرد آنها برای جویدن، گاز زدن و جلوگیری از تحلیل استخوان فک در دهان دقیقا مانند دندان طبیعی خود بیمار است. کاشت ایمپلنت دندان علاوه براینکه موجب حفظ جوانی و ساختار چهره می شود؛ با کمک به رشد استخوان فک از بروز بیماریهای لثه و تحلیل استخوان فک نیز جلوگیری می کند. 

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟

اگرچه میزان ناراحتی و درد پس از کاشت ایملنت از فردی به فرد دیگر متفاوت است و جزو سوالات متداول ایمپلنت می باشد اما تقریباً همه بیماران اتفاق نظر دارند که درد ناشی از عمل کاشت ایمپلنت بسیار کمتر از آن چیزی بوده که انتظارش را داشتند. جراحان ایمپلنت از تکنیک های بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند و در محیطی بسیار تمیز کار می کنند. به همین علت احتمال عفونت و زخم بسیار کم است و در صورتی که دستورات پزشک را برای مراقبت از ایمپلنت های دندانی پس از انجام عمل جراحی رعایت کرده و مسکن ها و آنتی بیوتیک های مناسب را مصرف کنید؛ احساس درد و ناراحتی شما به حداقل خواهد رسید.

4 دیدگاه در “متخصص ايمپلنت اصفهان”

  1. آقای دکتر من از شهرستان خدمتتون رسیدم برای ایمپلنت دندانم، از نتیجه کارتون خیلی راضیم هستم و از شما در شهرمون خیلی تعریف کردم.

  2. * متخصص ایمپلنت اصفهان من پارسال پیش شما 3 تا ایمپلنت گزاشتم از نتیجه کارتون خیلی خیلی راضی هستم و شما رو به اونهای که دوستشون دارم برای انجام خدمات فک و صورت معرفی کردم، ممنونیم که هستید آقای دکتر عزیز

  3. آقای دکتر عزیز مهارتتون در کار های جراحی بی نظیره، از شما بخاطر انجام خدمت ایمپلنت دندان سپاس گزارم، دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *