ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان در اصفهان یکی از دائمی ترین روش های ترمیم دندان است.که در حوزه ی ایمپلنت دندان در اصفهان شناخته شده است. ایمپلنت دندان تغییر بزرگی در زندگی و ظاهر فرد دارد و در صورتی که بیمار بهداشت دهان و دندان و مراقبت های روتین را به خ وبی پیگیری کند، بسیار محکم است و تقریبا تا آخر عمر قابل استفاده است.

ایمپلنت دندان اصفهان پست های فلزی (ریشه) هستند که به وسیله ی جراحی به استخوان فک متصل می شود و جایگزین یک دندان از دست رفته می شود. هنگامی که محل ایمپلنت کاملا تثبیت شد، در وقت درمانی مقتضی قسمت بالایی به ان متصل می شود.

پیشنهاد مطالعه  * متخصص ایمپلنت اصفهان | دکتر هادی مشکل گشا

ایمپلنت دندان در اصفهان چیست ؟

ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با سلول های بدن است. از ایمپلنت های دندانی به عنوان جایگزینی مناسب و دائمی به جای یک یا چند دندان از دست رفته استفاده می شود. پس از قراردادن ایمپلنت توسط دندانپزشک در داخل استخوان فک، با استخوان سازی سلول های استخوان ساز در سطح ایمپلنت، استخوان فک به ایمپلنت جوش می خورد. فرآیند جوش خوردن معمولا ۳ تا ۴ ماه طول کشیده، سپس قسمت تاج و روکش دندان ساخته شده و بر روی پایه قرار می گیرد.ایمپلنت دندان چیست

پیشنهاد مطالعه  مراحل ایمپلنت دندان زیر نظر * متخصص ایمپلنت اصفهان

 

سن مناسب ایمپلنت

از دست دادن یک یا چند دندان تاثیر به سزایی در چهره و مهم تر از آن در روحیه و اعتماد به نفس افراد دارد. با استفاده از ایمپلنت های دندانی میتوان علاوه بر بازیابی توانایی جویدن طبیعی، چهره طبیعی و زیبایی لبخند را نیز به فرد بازمی گرداند. کاشت ایمپلنت در خانم ها از سن ۱۵ سالگی و در آقایان از سن ۱۸ سالگی امکان پذیر است.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

  •  راحتی
  • مقاومت بالا
  • کاربردی بودن
  • بازگرداندن توانایی جویدن طبیعی و زیبایی فوق العاده .