کاشت دندان در اصفهان

کاشت دندان در اصفهان، مراکز تخصصی کاشت دندان وجود دارند که تجربه و تخصص بالایی در این زمینه دارند. کاشت دندان یک روش جایگزینی است که به منظور جایگزین کردن دندان های گم شده یا آسیب دیده به کار می رود. این روش بر اساس تکنیک های پیشرفته جراحی و استفاده از ایمپلنت های دندانی قابل اجرا است. کاشت دندان در اصفهان توسط تیم های حرفه ای و مجربی انجام می شود. مراکز معتبری وجود دارد که از تجهیزات پیشرفته و با استفاده از جدیدترین فناوری ها برای اجرای روش کاشت دندان استفاده می کنند. قبل از انجام کاشت دندان، یک مشاوره ابتدایی با پزشک تخصصی لازم است تا اوضاع دهانی و نیازهای شما مورد بررسی قرار گیرد. پزشک بر اساس وضعیت دندان ها، استعداد عضله تیماری، سلامت عمومی و عوامل دیگر، برای شما بهترین روش را توصیه خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه  ارتوسرجری چیست و برای اصلاح چه مواردی استفاده می شود ؟

 

معایب ایمپلنت بدون جراحی وکاشت دندان در اصفهان

اگر به دنبال بهترین روش برای ایمپلنت دندان هستید؛ معمولا  اگر واجد شرایط باشید متخصصین دندانپزشکی، کاشت ایمپلنت بدون جراحی را به شما توصیه می کنند. علاوه بر مزایایی که این درمان دارد؛ با معایبی نیز همراه است.

در حالی که دندانپزشکان دوست دارند همیشه بیماران خود شاهد نتایج فوری باشند اما این امکان‌پذیر نیست. به طور کلی، سلامت دهان و دندان شما است که همیشه تصمیم نهایی را می گیرد. بدین منظور، بیماران باید در ابتدا تحت مشاوره دندانپزشک خود قرار گرفته و در مورد مزایا و معایب ایمپلنت بدون جراحی اطلاعات لازم را کسب کنند. در نهایت دندانپزشک شما تصمیم می گیرد که آیا ایمپلنت فوری می تواند یک درمان مناسب برای شما باشد یا خیر.

پیشنهاد مطالعه  دستورالعمل های بعد از جراحی فک (جراحی ارتوگناتیک) چیست؟

چند مورد از مهم ترین معایب ایمپلنت بدون جراحی عبارتند از:

  • هزینه بالا
  • نبودن امکان پیوند میان استخوان و لثه
  • تحلیل لثه
  • احتمال انحراف از مسیر در این گزینه درمانی و صدمه دیدن دیواره های استخوان فک
  • عدم تسلط کافی دندانپزشکان بر روی محل کاشت

برای دیدن نمونه کار های دکتر مشکل گشا میتوانید به پیچ اینستاگرام دکترهادی مشکل گشا مراجعه کنید.