بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

بازسازی فک برای تنظیم و اصلاح بسیاری از مسائل دندانی

بازسازی فک در اصفهان

  • مشکلات شدید تراز فک (جلو و عقب، هم ترازی عمودی و عرضی)
  • ناهماهنگی های اسکلتی صورت مرتبط با آپنه خواب مستند، نقایص راه هوایی، و ناهماهنگی بافت نرم
  • بی نظمی های اسکلتی صورت با آسیب شناسی TMJ مستند

روش بازسازی فک

در مورد بازسازی فک موارد، شرایط و مشکلات مختلفی وجود دارد و نیازهای هر بیمار متفاوت است. اولین و ضروری ترین جزء مشاوره با دندانپزشک ترمیمی یا عمومی، متخصص ارتودنسی و جراح دهان است. جراحی ممکن است در یک بیمارستان یا یک مطب دندانپزشکی مجهز، با نوع بیهوشی که برای این فرآیند و برای راحتی شما مناسب است، انجام شود. از آنجایی که جراحی واقعی به طور کلی در دهان انجام می شود، اغلب هیچ جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد.

پس از عمل، بیشتر درد و تورم عمومی را می توان با داروهای تجویزی کنترل کرد. غذاهای نرم و مایعات به دنبال این روش توصیه می شود.

دکتر هادی مشکل گشا ، متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

پیشنهاد مطالعه  میدلاین دندان چیست؟ راه کار های جلوگیری از ایجاد این عارضه

 

تکنیک های بازسازی فک

در جراحی فک، برش یک استخوان به عنوان استئوتومی شناخته می شود، در حالی که روش پزشکی در هر دو فک بالا و پایین به عنوان استئوتومی دو فک بالا یا پیشروی فک بالا شناخته می شود. بهتر است عمل جراحی پس از توقف رشد انجام شود، معمولاً در سنین 15-13 برای زنان و 16 تا 18 سالگی برای مردان. از صفحات و پیچ های استخوانی برای تثبیت موقعیت جدید فک استفاده می شود و در برخی موارد نیاز به پیوند استخوان خواهد بود. استخوان را می توان از ساق پا، لگن یا دنده منتقل کرد و با سیم های موقت قرار داد.

بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان
بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

روش و درمان

درمان ارتودنسی ممکن است قبل و بعد از جراحی فک مورد نیاز باشد و کل این پروسه ممکن است چندین سال طول بکشد. از اشعه ایکس صورت و تصویربرداری رایانه ای جامع برای برنامه ریزی این روش استفاده می شود و به شما نشان می دهد که چگونه نیش شما پس از کل فرآیند بهبود می یابد. هنگامی که روش و فواید آن را درک کنید، تعهد به تکمیل درمان بسیار آسان تر است.

پیشنهاد مطالعه  کاشت دندان چقدر موفق است؟

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.

جراحی نیاز به بیهوشی عمومی و بستری سرپایی در بیمارستان 1 تا 5 ساعت دارد. فک شما در طول دوران نقاهت با سیم بسته می‌شود و باید حدود 8 هفته از فعالیت‌هایی که می‌تواند خطر آسیب‌دیدگی صورت را به همراه داشته باشد، استراحت کنید. بازسازی فک در اصفهان.

اگرچه جراحی ارتوگناتیک عمدتاً برای اصلاح مشکلات عملکردی استفاده می شود، اما می تواند به طور چشمگیری ظاهر شما را بهبود بخشد و کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد. فناوری جدید اکنون ابزارها و تکنیک های مورد نیاز برای کاهش زمان بازیابی و به حداکثر رساندن نتایج را فراهم می کند. این می تواند به بهبود توانایی شما در جویدن، صحبت کردن و تنفس کمک کند و همچنین اعتماد به نفس را بازگرداند.

برای یافتن بهترین راه برای رفع و نگرانی در مورد این مشکل با دندانپزشک خود صحبت کنید.