بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

آماده شدن برای جراحی فک و صورت اصفهان

جراحی فک و صورت اصفهان

ژنیوپلاستی اغلب با لیپوساکشن گردن، جراحی بینی (رینوپلاستی)، لیفت گردن یا بازسازی پوست با لیزر ترکیب می شود. تمام روش های جراحی پلاستیک ما را مشاهده کنید.

اگر به جراحی چانه/جنیوپلاستی علاقه دارید، ابتدا شما را برای مشاوره شخصی با جراح پلاستیک خود دعوت می کنیم. شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد اهداف خود و نتایجی که می خواهید به دست آورید صحبت کنید. جراح شما با شما همکاری خواهد کرد تا به درک درستی در مورد انتظارات شما از این روش و مزایای بلندمدت دست یابد. هر بیمار متفاوت است و جراح شما روش جراحی و طرح درمانی را که برای شما مناسب است انتخاب می کند. در طول مشاوره اولیه، باید انتظار داشته باشید که:

ارائه تاریخچه پزشکی کامل شامل اطلاعات مربوط به هر گونه روش جراحی قبلی. شرایط پزشکی گذشته و حال؛ و تمام داروها یا مکمل های گیاهی که مصرف می کنید.
از جراح خود بخواهید تا معاینه کامل صورت شما از جمله پوست و استخوان زیرین را انجام دهد.

پیشنهاد مطالعه  آیا شما کاندیدای خوبی برای ایمپلنت های دندانی هستید؟

برای یافتن بهترین راه برای رفع و نگرانی در مورد این مشکل با دندانپزشک خود صحبت کنید.

 

بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان
بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

 

آماده شدن برای جراحی شما

پس از مشاوره و تصمیم گیری شما در مورد جراحی، ما اطلاعات قبل از عمل را به شما می دهیم که همه چیزهایی را که باید قبل از عمل انجام دهید و بدانید را توضیح می دهد. تیم جراحی شما نحوه آماده سازی را به شما آموزش می دهد. باید ترتیبی دهید که بعد از جراحی شخصی شما را به خانه برساند. همچنین ممکن است بخواهید ترتیبی بدهید که شخصی برای یک یا دو روز در حین بهبودی به شما کمک کند.

دکتر هادی مشکل گشا ، متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

 

بیهوشی

در تمام طول عمل راحت خواهید ماند. در بیشتر موارد، ما از بیهوشی عمومی استفاده می کنیم تا در طول عمل بخوابید. بی حسی موضعی همراه با آرامبخشی داخل وریدی نیز برای برخی از بیماران گزینه ای است.

پیشنهاد مطالعه  کاشت دندان در اصفهان

بهبود

بسیار مهم است که دستورالعمل های جراح خود را دنبال کنید. این باعث بهبودی و بهبود پیشرفت به سمت ظاهر فیزیکی جدید شما می شود. همچنین، مهم است که در تمام جلسات پیگیری شرکت کنید تا جراح شما بتواند نتایج بلندمدت شما را ارزیابی کند و به هر سوال یا نگرانی پاسخ دهد.

محل

عمل شما در سوئیت های جراحی پیشرفته و نواحی بهبودی بیمارستان های دانشگاه میشیگان انجام خواهد شد. بیشتر عمل های جراحی چانه/جنیوپلاستی رویه های سرپایی هستند.

ما کلیه بازدیدهای قبل و بعد از عمل را در مزارع دومینو انجام می دهیم که در آن بیماران ما از مراقبت شخصی در فضای مطب خصوصی لذت می برند.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.