جراحی زیبایی فک بالا و پایین

در این مطلب از سایت دکتر هادی مشکل گشاجراح فک و صورت، به مطلب مهم جراحی زیبایی فک بالا و پایین چگونه انجام می شود ؟ پرداخته ایم.

لطفا تا پایان این مقاله رو مطالعه کنید، و در صورت مفید بودن مطلب را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

اگر در این مطلب پاسخ سوال خود را دریافت نکرده اید، لطفا سوال و مورد خود را در بخش دیدگاه همین مقاله برای آقای دکتر ارسال کنید.

جراحی زیبایی فک بالا و پایین چگونه انجام می شود ؟

جراحی زیبایی فک بالا و پایین معمولاً زمانی انجام می شود که فرد صورت بلندی داشته و دچار مشکلاتی ؛ همچون نمایش لثه ، جلو بودن لب ها ، چانه و عدم تقارن است ؛ در این صورت بدون افزایش مدت زمان کلی درمان ، جراحی فک بالا و پایین انجام می شود.

پیشنهاد مطالعه  گریلز دندان چیست؟

جراحی فک پایین عقب رفته ، زمانی انجام  می شود که فک بالا به اندازه کافی رشد کرده باشد و فک پایین رشد کافی نداشته یا بر اثر عادات نادرست عقب تر است ؛ در این صورت جراح فک با جراحی ، فک را جلو آورده و در موقعیت صحیح خود تثبیت می کند.

جراحی فک بالا عقب رفته نیز به دلایل رشد ناکافی و مادرزادی فک بالا تجویز می شود که با انجام جراحی زیبایی فک در موقعیت صحیح خود قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه  چه چیزی باعث کج شدن دندان ها می شود و چگونه آنها را صاف کنیم؟

جراحی زیبایی فک بالا و پایین

 

جراحی زیبایی چانه :

به جراحی زیبایی چانه در علم پزشکی ژینوپلاستی یا منتوپلاستی گفته می شود. منتوپلاستی به معنای کوچک کردن چانه و ژنیوپلاستی به معنای بزرگ کردن چانه می باشد.

جراحی زیبایی چانه با ایجاد برش کوچکی در زیر چانه یا در دهان به هدف تغییر اندازه و مکان چانه انجام می شود.

دکتر هادی مشکل گشا 

جراح فک و صورت اصفهان

متخصص ايمپلنت اصفهان 

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراحعه نمایید: