بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

آیا جراحی فک درد دارد؟ جراح فک و صورت اصفهان

جراحی فک اصفهان

امنیت و آسایش شما اولویت ماست. هر زمان که جراحی دهان را توصیه می کنیم، گزینه های بیهوشی را مورد بحث قرار می دهیم. برای راحت ماندن در طول درمان، ما گزینه های بیهوشی قابل اعتمادی را ارائه می دهیم.

جراحی فک آنقدر که می ترسید دردناک نیست. در حین عمل تحت بیهوشی عمومی خواهید بود، بنابراین در حین جراحی در ناحیه احساس بی حسی می کنید. و اگر مراحل بهبودی صحیحی را که دکتر به شما توصیه می کند دنبال کنید، با کمترین ناراحتی ممکن بهبود خواهید یافت. جراحی دهان ممکن است بعد از آن کمی ناراحتی ایجاد کند. شایع ترین مسائل تورم، بی حسی موقت و درد حداقل تا متوسط ​​است.

پیشنهاد مطالعه  معایب ایمپلنت بدون جراحی که باید بدانیم؟

دکتر هادی مشکل گشا ، متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

مراقبت از بهبودی شما

برای بهترین بهبود ممکن و حداقل خطر ناراحتی، دکتر هیز تمام جزئیاتی را که باید بعد از جراحی از آنها مراقبت کنید، در اختیار شما قرار می دهد. برخی از موارد اساسی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

غذاهای نرم تر بخورید.
دستورالعمل های بهداشت دهان و دندان داده شده را رعایت کنید.
داروهای تجویز شده را مصرف کنید.
از فعالیت های شدید خودداری کنید.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.

پیشنهاد مطالعه  وجود فاصله در بین دندانها (Generalized spacing)
بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

ممکن است چندین سوال و نگرانی داشته باشید. ما خوشحالیم که درباره درمان مناسب شما صحبت کنیم. در جراحی دهان زغال سنگ، ما از فناوری تصویربرداری پیشرفته استفاده می کنیم که تشخیص مشکلات و برنامه ریزی درمان را بسیار آسان تر می کند و خطر عوارض را کاهش می دهد.

دکتر هادی مشکل گشا گزینه های شما را با شما در میان خواهد گذاشت تا بتوانید در مورد مراقبت خود تصمیمات هوشمندانه بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت‌هایی که ارائه می‌دهیم، امروز با ما تماس بگیرید و ما زمان مناسبی برای ملاقات شما با دکتر هادی مشکل گشا پیدا خواهیم کرد.