جراح فک و صورت اصفهان جراحی فک بر صورت و بینی

تاثیر جراحی فک بر صورت و بینی از سوالات متداولی هست که در مطب و کلینیک از اقای دکتر هادی مشکل گشا جراح فک و صورت اصفهان پرسیده می شود.

در این مطلب برای شما کاربران سایت به پاسخ به این سوال پرداخته ایم.

در صورت داشتن هر گونه سوالات خود را در بخش نظرات از اقای دکتر بپرسید.

جراحی فک به طور معمول به دلایل کاربردی و یا عملکردی انجام می شود. این دلایل عبارتند از: اصلاح بایت و بهبود طریقه کار کردن فک و دندان ها با هم. بیشتر افراد جراحی فک را به این دلایل انجام می دهند ولی این جراحی به لحاظ زیبایی هم مزایایی دارد. ویژگی های معمول نیمرخ افراد دچار این بیماری عبارتند از بینی هایی که ممکن است نسبت به صورت خیلی بزرگ به نظر برسد و یا چانه ای که عقب یا کوچک و “ضعیف” است. در این مورد، جراحی فک برای جلو بردن پایین چانه تعادل بیشتری به نیمرخ فرد بخشیده و باعث می شود بینی کمی کوچک تر و چانه برجسته تر به نظر برسد.

پیشنهاد مطالعه  کشیدن سیگار بعد از جراحی دندان عقل: تأثیرات آن بر روند بهبودی

در افرادی که آرواره بالا به اندازه کافی رشد نکرده ممکن است بینی نسبت به صورت خیلی بزرگ باشد و یا فک پایین جلو باشد. حرکت دادن فک بالا به جلو مشکل بایت را اصلاح می کند و صورت را هم به جلو حرکت داده باعث می شود ویژگی های چهره آشکار تر و قابل توجه تر باشد. در برخی موارد، حرکت دادن فک بالا به جلو می تواند باعث بالا رفتن اندکی نوک بینی شود که برای برخی بیماران خوشایند نیست. در ضمن در طول جراحی فک بالا به صورت برخی افراد ایمپلنت های گونه اضافه می کنند تا چهره مشخص تر شود.

پیشنهاد مطالعه  عوارض درد فک پایین و تشخیص علت درد فک پایین

نگاه کردن به آینه و نشناختن فردی که در آینه به شما خیره شده است می تواند بسیار استرس زا باشد. با انجام عمل جراحی فک بلافاصله شاهد نتایج عمل نخواهیم بود زیرا بعد از عمل صورت بسیار متورم است. با خوابیدن ورم، چهره جدید با تغییراتی ظریف یا عمده رو به ظاهر شدن می گذارد. اغلب اوقات افراد از جنبه زیبایی نتایج جراحی ،راضی هستند ولی در برخی موارد از تغییر ظاهر خود خشنود نیستند.

دکتر هادی مشکل گشا

جراح فک و صورت اصفهان

دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراحعه نمایید: