دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان

آیا بعد از جراحی ایمپلنت دندان احساس درد می کنم؟

درد بعد از ایمپلنت دندان

دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان

درک چیزی که عادی است اگر به کاشت ایمپلنت دندان در جکسون فکر می کنید و می خواهید در مورد روند بهبود و بهبودی اطلاعات بیشتری کسب کنید، ممکن است تعجب کنید که آیا بعد از درمان درد و ناراحتی را تجربه خواهید کرد و چقدر طول خواهد کشید.

درد شما معمولا در عرض 24 تا 72 ساعت به اوج خود می رسد و شروع به محو شدن می کند با توجه به بی‌حسی و آرام‌بخشی که در فرآیند کاشت ایمپلنت دندان استفاده می‌شود، در حین جراحی یا تا چند ساعت پس از جراحی هیچ گونه درد یا ناراحتی احساس نخواهید کرد.

با این حال، احتمالاً پس از کاشت ایمپلنت کمی احساس درد خواهید کرد. اگر نسخه ای برای داروی درد دارید، آن را پر کنید و طبق دستور خود مصرف کنید. در غیر این صورت، می‌توانید از مسکن‌های بدون نسخه (OTC)، شوینده‌های آب نمک و کیسه‌های یخ برای کمک به درد و ناراحتی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه  چگونه از شر دندان درد در شب خلاص شویم؟

احساس درد و مشاهده علائم دیگری مانند خونریزی، کبودی، تورم و التهاب در نزدیکی محل ایمپلنت معمول است و این علائم معمولاً در عرض 3 روز پس از جراحی به اوج خود می‌رسند، سپس شروع به محو شدن می‌کنند.

ممکن است تا 7 روز درد و سایر علائم را تجربه کنید پس از حدود 3 تا 7 روز، احتمالاً همچنان مقداری درد و حساسیت در اطراف محل ایمپلنت احساس خواهید کرد.

با این حال، باید شروع به کاهش درد کند. معمولاً می توانید ظرف 1 تا 3 روز پس از جراحی به محل کار یا مدرسه بازگردید. همچنین باید متوجه کاهش علائم دیگر شوید. خونریزی باید حداکثر ظرف 3-4 روز متوقف شود و کبودی و تورم نیز پس از یک هفته پس از جراحی شروع به محو شدن می کند. دهان شما طی 7 تا 14 روز پس از درمان به طور کامل بهبود می یابد.

دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان و  متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

تا زمانی که دستورالعمل های بهبودی ارائه شده توسط دکتر ماژور را رعایت کرده باشید، دهان شما باید در عرض 2 هفته پس از جراحی کاشت ایمپلنت کاملاً بهبود یابد. تقریباً در این زمان، برای یک قرار ملاقات بعدی به مطب ما می آیید، تا بتوانیم از بهبود مناسب ایمپلنت شما اطمینان حاصل کنیم.

پیشنهاد مطالعه  گارد دندان چیست؟

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان

در این زمان، هیچ ناراحتی یا دردی احساس نمی‌کنید، اگرچه اگر ایمپلنت شما روی آن فشار بیاورید ممکن است کمی حساس شود. باید حداقل (در صورت وجود) تورم و کبودی وجود داشته باشد.

احساس درد شدید برای 1-2 هفته یا بیشتر پس از کاشت ایمپلنت دندان بسیار نامنظم است. این ممکن است نشان دهد که مشکلی در ایمپلنت شما وجود دارد. ممکن است عفونی شده باشد، نتواند به درستی به لثه و فک شما بچسبد، یا حتی به دلیل حساسیت به فلز رد شده باشد.

اگر 7 تا 14 روز پس از درمان دچار درد و ناراحتی شدید، بلافاصله با دکتر میجر و تیم دندانپزشکی خانواده جکسون برای مشاوره تماس بگیرید.

به ایمپلنت های دندانی در اصفهان علاقه دارید؟ هم اکنون یک قرار ملاقات تعیین کنید!