عوارض ورزش بعد از ایمپلنت

در این مطلب از سایت دکتر هادی مشکل گشا جراح فک و صورت، به مطلب مهم عوارض ورزش بعد از ایمپلنت پرداخته ایم.

لطفا تا پایان این مقاله رو مطالعه کنید، و در صورت مفید بودن مطلب را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

اگر در این مطلب پاسخ سوال خود را دریافت نکرده اید، لطفا سوال و مورد خود را در بخش دیدگاه همین مقاله برای آقای دکتر ارسال کنید.

عوارض ورزش بعد از ایمپلنت

از مشکلاتی که ورزش می تواند بعد از ایمپلنت ایجاد کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خونریزی لثه به دلیل ورزش بعد از ایمپلنت
    یکی از مشکلاتی که ورزش بعد از کاشت ایمپلنت می تواند ایجاد می کند، خونریزی لثه می باشد. پس از جراحی ایمپلنت 2 تا 3 روز زمان لازم است تا زخم لثه بهبود یابد و ممکن است در این مدت خونریزی لثه نیز داشته باشید بنابراین در صورت انجام هرگونه ورزش و فعالیت سنگین بدنی ممکن است که لثه تحریک شود و افزایش خونریزی را در پی دارد، در نهایت در روند بهبودی ایمپلنت تاخیر ایجاد می شود.
  • ضعف جسمانی پس از کاشت ایمپلنت
    معمولا تا 2 هفته پس از کاشت ایمپلنت باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنید و طبق توصیه های پزشک از مصرف برخی مواد غذایی مانند غذاهای سفت و غذاهایی که نیاز به جویدن زیاد دارند، خودداری کنید در نهایت ممکن است بدنتان دچار ضعف شود که ورزش کردن نیز می تواند مشکلات بیشتری را درکنار آن به همراه داشته باشد.
  • کاهش توانایی و ضعف جسمانی ناشی از کاشت ایمپلنت
    بعد از ایمپلنت به دلیل مصرف آنتی بیوتیک و داروهای دیگر طبق تجویز پزشک، ممکن است دچار خواب آلودگی و ضعف جسمانی شوید، ورزش بعد از ایمپلنت نیز با کاهش توانایی و ضعف بیشتر جسمانی، عوارض بیشتری را در پی دارد و بهتر است که انجام نشود.
  • درد بیشتر به دلیل ورزش پس از ایمپلنت
    ورزش بعد از ایمپلنت سبب مشکلاتی همچون درد بیشتر می شود، بدین صورت که با انجام ورزش، گردش و جریان خون در محل جراحی افزایش یافته و فشار وارد شده نه تنها باعث خونریزی بیشتر می شود بلکه درد بیشتری را  نیز در محل جراحی به همراه دارد.

دکتر هادی مشکل گشا 

جراح فک و صورت اصفهان

متخصص ايمپلنت اصفهان 

پیشنهاد مطالعه  چه مدت بعد از جراحی ایمپلنت می توانم به طور معمول غذا بخورم؟

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراحعه نمایید: