بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

ایمپلنت های دندانی در مقابل سایر گزینه های جایگزینی دندان

جایگزینی دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان یک راه حل دائمی برای دندان های از دست رفته است و در حال حاضر گزینه ترجیحی برای جایگزینی دندان در بین بیماران و دندانپزشکان است. ایمپلنت دندان به طور کامل جایگزین دندان طبیعی می‌شود و می‌توان از آن برای گاز گرفتن و جویدن بدون لیز خوردن استفاده کرد، همانطور که در دندان‌های مصنوعی اتفاق می‌افتد.

و بر خلاف پروتزهای مصنوعی، ایمپلنت‌ها به‌طور دائمی قرار می‌گیرند، به این معنی که تمام تمیز کردن – مسواک زدن دو بار در روز و نخ دندان کشیدن – در کنار دندان‌های طبیعی شما انجام می‌شود. از آنجایی که ایمپلنت‌ها به استخوان فک داخلی متصل هستند، همانطور که بریج‌های دندانی انجام می‌دهند، به دندان‌های مجاور فشار وارد نمی‌کنند و نیازی به مراحل خاصی برای تمیز کردن ندارند.

پیشنهاد مطالعه  آماده شدن برای جراحی فک و صورت اصفهان

دکتر هادی مشکل گشا ، متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

چگونه ایمپلنت های دندانی ممکن است شکست بخورند؟

ایمپلنت‌های دندانی در صورت مراقبت مناسب، جایگزینی طولانی‌مدت برای دندان‌های از دست رفته یا آسیب دیده می‌شوند، اما شرایط یا موقعیت‌های متعددی وجود دارد که می‌تواند باعث شکست زودرس ایمپلنت شود. بیمارانی که از دیابت یا سایر شرایط پزشکی از قبل موجود مانند سرطان رنج می برند، در معرض خطر بیشتری برای از کار افتادن ایمپلنت هستند. جایگزینی دندان در اصفهان

همانطور که قبلا ذکر شد، ایمپلنت های دندانی باید از طریق مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم نگهداری شوند، زیرا لثه ها و دندان های مجاور هنوز آسیب پذیر هستند. بهداشت نامناسب دهان و دندان می تواند منجر به بیماری لثه شود که همچنین می تواند بر موفقیت ایمپلنت دندان تأثیر منفی بگذارد.

پیشنهاد مطالعه  علل گیر غذایی بعد از ایمپلنت

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.

بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان
بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

ایمپلنت های دندانی در اصفهان

اگر به کاشت ایمپلنت دندان فکر می کنید، می خواهید بهترین دندانپزشک ایمپلنت را در منطقه خود ببینید. دکتر هادی مشکل گشا از اصفهان،  یک متخصص ماهر است که تقریباً 35 سال سابقه کار دارد. برای مشاوره با دکتر هادی مشکل گشا در مورد ایمپلنت دندان یا هر مشکل دندانی دیگر، لطفاً با ما تماس بگیرید یا به صورت آنلاین برنامه ریزی کنید.