دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان

آیا شما کاندیدای خوبی برای ایمپلنت های دندانی هستید؟

کاندید ایمپلنت های دندانی

چندی پیش، بریج دندان، درمان جایگزین برای پروتزهای پارسیل برای ترمیم دندان های از دست رفته بود. با این حال، در طول چند دهه اخیر، ایمپلنت‌های دندانی پل را از این نقطه برجسته خارج کرده‌اند.

با این حال، این بدان معنا نیست که پل‌ها راه اسب و کالسکه را رفته‌اند. در واقع، هنوز هم ممکن است یک جایگزین ترمیمی محکم برای پروتزهای پارسیل برای افراد خاص باشد.

یک پل سنتی از یک سری تاج چینی تشکیل شده است که مانند حصار در یک حصار به یکدیگر چسبانده شده اند. روکش های انتهایی روی دندان ها در دو طرف فضای خالی دندان نصب می شوند. آنها به عنوان دندان های پایه شناخته می شوند و از بریج حمایت می کنند. روکش‌های وسط که به نام پونتیک (از فرانسوی به معنی «پل») شناخته می‌شوند، جایگزین دندان‌هایی می‌شوند که از دست رفته‌اند.

دکتر هادی مشکل گشا ، متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

نزدیک به یک قرن است که بریج یک روش موثر و خوشایند برای جایگزینی دندان بوده است. با این حال، برای دستیابی به این نتایج، بخش خوبی از ساختار دندان های پایه باید برداشته شود تا تاج ها را در خود جای دهد. این به طور دائم این دندان ها را تغییر می دهد، بنابراین از آن نقطه به بعد نیاز به ترمیم دارند.

پیشنهاد مطالعه  بزرگی فک پایین

از سوی دیگر، ایمپلنت های دندانی را می توان در فضای از دست رفته بدون ضربه زدن به دندان های مجاور نصب کرد. علاوه بر این، ایمپلنت‌ها حمایت بیشتری از استخوان زیرین نسبت به آنچه که با بریج‌کاری قابل دستیابی است، فراهم می‌کنند.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.

جراح فک و صورت اصفهان و   – اما همه افراد کاندید مناسبی برای ایمپلنت نیستند و از قضا دلیل آن اغلب به استخوان مربوط می شود. اگر بیمار به دلیل بیماری یا عدم وجود طولانی مدت دندان طبیعی دچار کاهش حجم استخوانی قابل توجهی شده باشد، ممکن است استخوان کافی برای حمایت مناسب از ایمپلنت وجود نداشته باشد. مگر اینکه بتوانیم به اندازه کافی این حجم استخوان از دست رفته را از طریق پیوند بازیابی کنیم، باید نوع دیگری از ترمیم را در نظر بگیریم. کاندید ایمپلنت های دندانی

پیشنهاد مطالعه  جراحی اورتوگناتیک

اینجاست که پل‌سازی می‌تواند گزینه مناسبی برای بیماران در این شرایط یا موقعیت‌های مشابه باشد. با پیشرفت های مداوم در مواد و کاربردهای جدید، بریج سنتی هنوز هم وسیله ای موثر و مهم برای بازگرداندن لبخندی است که به دلیل دندان های از دست رفته خدشه دار شده است.

اگر مایل به اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های ترمیم دندان هستید، لطفاً با ما تماس بگیرید یا یک قرار ملاقات برای مشاوره تعیین کنید.