جراحی فک و صورت در اصفهان

جراحی فک و صورت در اصفهان  یکی از رشته‌های جراحی پلاستیک است که به بهبود ظاهر صورت و جلوگیری از ایجاد مشکلات عملکردی به علت ناهماهنگی‌های ساختاری مرتبط با فک و صورت می‌پردازد. این نوع جراحی به تعمیر، بازسازی و تغییر شکل استخوان‌ها و بافت‌های نرم صورت می‌پردازد.

تعاریف بیشتر و جراحی فک و صورت در اصفهان

جراحی فک و صورت به منظور برطرف کردن مشکلات بیماران از قبیل

  • تغییرات تقویمی فک
  • توجه بیشتر به ظاهر بدنی و توزیع صورت
  • بازسازی فک و صورت پس از ضربه،
  • بیماری‌های مزمن صورت و فک
  • برخی مشکلات نظیر کند شدن رونق بیوتیک

 

روش‌های مختلفی برای جراحی فک و صورت وجود دارد، شامل جراحی اسکلتی، بهبود بخشی صورتی و ایمپلنت صورتی است. این روش‌ها به ترمیم و اصلاح شکل صورت و یا جبران از دست داده ‌ها نیز می‌پردازند. شما برای مشاوره در مورد جراحی فک میتوانید به دکتر هادی مشکل گشا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه  جراحی‌ فک و صورت و انواع آن

 

اطلاعات مفید در مورد درمان جراحی فک و صورت که باید بدانید

در عمل جراحی فک که جراحی ارتوگناتیک (orthognathic) نام دارد، ناهنجاریهای استخوان فک یا ناهمراستایی آنها اصلاح می شود و در نتیجه فکها و دندانها عملکرد بهتری خواهند داشت. اصلاحات فک میتواند به بهبود توازن و زیبایی صورت نیز کمک کند.

اطلاعات بیشتر

در صورتی که مشکلات فک دارید که با درمان ارتودنسی به تنهایی، اصلاح نمی شوند عمل جراحی فک گزینه اصلاحی مورد نیاز شماست. در بیشتر این موارد براکت نیز به دندانها متصل می شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. براکت ارتودنسی ممکن است پیش از جراحی فک و یا در دوره بهبودی پس از جراحی فک (تا زمانی که بهبودی و همراستایی دندانها کامل شود) استفاده شود.

پیشنهاد مطالعه  مدت زمان انتظار برای ایمپلنت دندان پس از کشیدن دندان چقدر است؟

نتیجه

به طور کلی، جراحی فک و صورت روش‌های مؤثری برای بهبود ظاهر و عملکرد صورت است. اگر شما یا کسی که شما مراقبت می‌کنید به مشکلاتی مرتبط با فک و صورت مبتلا هستید، بهتر است با یک جراح پلاستیک متخصص مشورت کرده و نظر متخصص را درباره تشخیص، درمان و جراحی صورت و فک بپرسید.