بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

برای ماندگاری بیشتر ایمپلنت دندان چه کاری می توانم انجام دهم؟

ماندگاری ایمپلنت دندان

برای اینکه ایمپلنت دندان برای سالیان طولانی دوام بیاورد، نیاز به نگهداری اولیه از طرف شما دارد. مثلا:

دندان های خود را مسواک بزنید و نخ دندان بکشید. عادات بهداشتی خوب دندان را رعایت کنید. دندان های خود را دو بار در روز مسواک بزنید و یک بار در روز از نخ دندان استفاده کنید. این برای همه افراد توصیه می شود، نه فقط کسانی که ایمپلنت دندان دارند. اما مراقبت از دندان ها برای حفظ ایمپلنت دندانی شما مهم است. در حالی که ایمپلنت دندان شما مستعد پوسیدگی نیست، دندان های دیگر و سلامت لثه شما که مستقیماً از آن پشتیبانی می کند، حفظ می شود.

هر 6 ماه یکبار به دندانپزشک مراجعه کنید. قرار ملاقات های روتین دندانپزشکی نیز برای کمک به ماندگاری ایمپلنت شما مهم است. تمیز نگه داشتن دندان ها و سلامت لثه ها به ایمپلنت شما کمک می کند تا در جای خود محکم بماند. این معاینات همچنین هرگونه مشکل بالقوه ای را که می تواند ایمپلنت شما را به خطر بیندازد، مانند بیماری لثه، شناسایی می کند.

پیشنهاد مطالعه  سوالات متداول در جراحی فک

دکتر هادی مشکل گشا ، متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان
دکتر هادی مشکل گشا | جراح فک و صورت اصفهان | متخصص ایمپلنت اصفهان

از سیگار کشیدن خودداری کنید. سیگار کشیدن یکی از بزرگترین مضرات برای سلامت ایمپلنت دندان شما است. جریان خون در رگ‌های لثه را محدود می‌کند که می‌تواند بر روند بهبودی و همچنین ادغام استخوانی تأثیر بگذارد، بنابراین ممکن است ایمپلنت شما هرگز سفت نشود.

سبک زندگی سالمی داشته باشید. حفظ سلامت خود بخش مهمی از سلامت دندان شما نیز هست. سلامت استخوان ها کلیدی است، زیرا اگر استخوان های شما ضعیف شود، فک شما ممکن است نتواند از ایمپلنت شما و سایر دندان های شما پشتیبانی کند. ویتامین ها و مکمل ها، به ویژه کلسیم و پتاسیم برای سلامت استخوان ها را با تایید پزشک مصرف کنید.

پیشنهاد مطالعه  درباره خارش لثه چه باید بدانید؟

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.

ایمپلنت های دندانی در همکاران پریودنتال

اگر به یک یا چند ایمپلنت دندان نیاز دارید، همکاران پریودنتال می توانند این گزینه جایگزین دندان طولانی مدت را در اختیار شما قرار دهند. ما ایمپلنت های دندانی را برای جایگزینی تک دندان و همچنین بریج ها و پروتزهای پشتیبان ایمپلنت دندان قرار می دهیم. با قرار دادن دقیق و دقیق ایمپلنت دندان شما می تواند برای همیشه دوام بیاورد.

برای تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید درخواست قرار ملاقات بدهید. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا راه حل جایگزینی دندان مادام العمر را به شما ارائه دهیم.