بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

عفونت فک چیست و چه احساسی دارد؟

درمان عفونت فک

افرادی که از درد فک رنج می برند ممکن است کنجکاو باشند که آیا ناراحتی آنها به دلیل عفونت فک است. اگرچه بسیار نادر است، اما ممکن است یک استخوان فک عفونی رخ دهد و زمانی که رخ دهد، می‌تواند نیاز به مداخله پزشکی فوری داشته باشد.

این وضعیت معمولاً زمانی رخ می‌دهد که عفونت‌های میکروبی از طریق دندان‌های آبسه، ضایعات پریودنتال (لثه) یا آسیب‌های تروماتیک به استخوان می‌رسند. در واقع، اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، عفونت‌های فک نیز می‌توانند از ترمیم‌های دندانی که به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند نیز ایجاد شوند. درمان عفونت فک

پیشنهاد مطالعه  درمان ارتوسرجری چیست ؟

دکتر هادی مشکل گشا ، متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان
بهترین جراح فک و صورت در اصفهان | متخصص ایمپلنت در اصفهان

بررسی اجمالی استئومیلیت فک

استئومیلیت عفونت یا التهاب مغز استخوان یا استخوان است. این بیماری اغلب بر استخوان های ستون فقرات، لگن و اندام ها تأثیر می گذارد. در حالی که مفصل گیجگاهی فکی (TMJ) به ندرت تحت تأثیر این عارضه قرار می‌گیرد، اما در صورت ابتلا، می‌تواند مشکلات شدیدی در استخوان‌های فک و صورت ایجاد کند.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان.

عفونت اغلب ناشی از باکتری هایی است که به دلیل بهداشت ناکافی دهان و دندان یا به دنبال روش های جراحی دهان مانند درمان ریشه وارد بدن می شوند. افراد الکلی، دیابتی ها و افراد مبتلا به سایر بیماری هایی که سیستم ایمنی را تحت تاثیر قرار می دهند، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری هستند. علاوه بر این، آسیب‌های فک، آبسه‌های دندانی و سایر درمان‌های جراحی قبل از جراحی دهان، می‌تواند خطر را افزایش دهد.

پیشنهاد مطالعه  کرانیوپلاستی جمجمه چیست؟

برای یافتن بهترین راه برای رفع و نگرانی در مورد این مشکل با دندانپزشک خود صحبت کنید.