متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

روش کاشت دندان کامل با ایمپلنت چگونه است؟

روش کاشت دندان با ایمپلنت

روش کاشت دندان کامل دهان ایمپلنت تمام دهان برای بیمارانی که تمام دندان های خود را از دست داده اند، یک بریج کامل با ایمپلنت یا پروتز کامل می تواند جایگزین آنها شود. از ایمپلنت های دندانی می توان برای جایگزینی هر دو دندان طبیعی علاوه بر برخی از ریشه ها استفاده کرد.

مزایای پل های کامل با پشتیبانی از ایمپلنت و پروتزهای مصنوعی با پشتیبانی از ایمپلنت در مقایسه با پروتزهای سنتی ایمپلنت های دندانی در مقایسه با سایر گزینه های مورد استفاده برای جایگزینی دندان، مزایای بی شماری را در اختیار بیماران قرار می دهند.

علاوه بر ظاهر و عملکرد دندان های طبیعی، بریج ها یا پروتزهای کامل با ایمپلنت به گونه ای طراحی شده اند که بسیار بیشتر از آنچه از پروتزهای مصنوعی انتظار می رود دوام داشته باشند.

بریج ها و پروتزهای کامل با ایمپلنت نیز راحت تر هستند و در مقایسه با پروتزهای سنتی ثبات بیشتری دارند. این به بیماران اجازه می‌دهد که گاز طبیعی‌تری داشته باشند و بتوانند آنچه را که دوست دارند بدون ترس از لیز خوردن یا شل شدن دندان مصنوعی بخورند.

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان و  متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی در مورد ایمپلنت و جراحی فک هستند.

بریج ها و پروتزهای کامل با ایمپلنت نیز جایگزین برخی از ریشه دندان می شوند. این می تواند به حفظ استخوان کمک کند. با پروتزهای سنتی، استخوانی که ریشه های دندان را احاطه کرده است شروع به جذب و تحلیل می کند. ایمپلنت های دندانی مستقیماً در استخوان فک قرار می گیرند که به حفظ سلامت و سالم بودن استخوان کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه  چهار درمان خانگی موثر ورم لثه چه چیزهایی است؟

به عنوان یک راه حل طولانی مدت، ایمپلنت در مقایسه با دندان مصنوعی سنتی می تواند جذاب تر و راحت تر باشد. از دست دادن استخوان که معمولاً با پروتزهای سنتی همراه است می تواند منجر به تحلیل استخوان فک و در نهایت لبخندی غیرجذاب شود.

پروتزهای سنتی همچنین خوردن برخی از انواع غذا را چالش برانگیز می کند، زیرا برای جویدن صحیح غذا به اندازه کافی ایمن نیستند.

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

ایمپلنت هایی که در فک قرار می گیرند تا دندان های مصنوعی را محکم کنند:

ایمپلنتی که به شکل پیچ یا سیلندر است، مستقیماً در فک قرار می گیرد. در طی 2 تا 6 ماه آینده، ایمپلنت و استخوان با هم ترکیب می شوند و لنگرهای محکمی برای دندان مصنوعی تشکیل می دهند. در حالی که ایمپلنت در حال بهبود است و به استخوان می‌پیوندد، یک تاج موقت روی محل کاشت گذاشته می‌شود.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان

برای دسترسی به ایمپلنت و اتصال اکستنشن‌ها، اغلب به مرحله دوم عمل نیاز است. این کلاهک‌های درمانی موقت، همراه با دستگاه‌های اتصال مختلف که به چندین روکش اجازه می‌دهند به ایمپلنت‌ها متصل شوند، پایه‌ای را که دندان‌های جدید قرار می‌گیرند تکمیل می‌کنند. پس از این روش لثه ها تا چند هفته بهبود می یابند.

پیشنهاد مطالعه  جراحی فک در مطب دکتر هادی مشکل گشا

دکترهادی مشگل گشا بسیاری از تجارب خود را در زمینه ایمپلنت های دندانی استفاده کرده تا بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان را بشناسید.

دندان های جدید قفل شده و به لنگرهای توپ گرد متصل می شوند. برخی از سیستم های ایمپلنت که یک مرحله ای نامیده می شوند، به این مرحله اضافی نیاز ندارند. این سیستم ها از ایمپلنتی استفاده می کنند که شامل یک قطعه اکستنشن متصل است.

تعداد ایمپلنت هایی که قرار می گیرند، نوع دستگاه اتصال مورد استفاده را تعیین می کند. یک نوع دستگاه با سفت شدن روی ایمپلنت دندان های جدید را نگه می دارد. نوع دیگری از دستگاه را می توان به یک میله بست یا روی یک لنگر گوی گرد قرار داد که در آن پروتز دندان مصنوعی بسته و خاموش می شود.

بریج های کامل یا پروتزهای مصنوعی به ایمپلنت ها متصل می شوند. در مرحله آخر عمل، بریج کامل یا پروتز کامل برای هر بیمار است و به پایه های فلزی کوچک متصل می شود که به آنها اباتمنت می گویند. نوع دیگری از روش از دستگاه اتصال استفاده می کند. پس از مدت کوتاهی، اعتماد به نفس خود را در لبخند و توانایی خود در جویدن و صحبت کردن دوباره تجربه خواهید کرد.

هر مورد منحصر به فرد است و همکاری با متخصص دندانپزشکی برای تعیین بهترین برنامه درمانی مهم است.

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان