متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

ایمپلنت های دندانی چقدر دردناک هستند؟

ایمپلنت های دندانی اصفهان

• ایمپلنت های دندانی بهترین گزینه برای جایگزینی در نظر گرفته می شوند.
  • ایمپلنت های دندانی بهترین گزینه برای جایگزینی دندان در نظر گرفته می شوند.
  • ایمپلنت های دندانی بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته یا آسیب دیده هستند.

این روش به خودی خود دردناک نیست زیرا با بی حسی عمومی یا موضعی برای بی حس کردن کامل دهان انجام می شود.
پس از کاشت دندان، پس از از بین رفتن بی حسی، ممکن است بیمار متوجه درد خفیفی شود. افرادی که تحت عمل قرار می گیرند می گویند این درد کمتر از درد کشیدن دندان است.
به ندرت، تعداد کمی از بیماران پس از جراحی احساس ناراحتی قابل توجهی می کنند. این درد ممکن است به دلیل نصب نامناسب ایمپلنت یا عفونت باشد.
برای اکثر افراد، بهبودی آنطور که انتظار داشتند دردناک نیست.
بسته به جایی که قرار داده شده است، ناراحتی می تواند در چانه، گونه ها یا زیر چشم نیز احساس شود. گاهی اوقات، به طور کلی، بیماران گزارش می دهند که نتایج ارزش این روند را دارند.

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان و  متخصص ایمپلنت اصفهان هستند که با استفاده از تجارب فراوان سابقه ی درخشانی رقم زده اند.

پیشنهاد مطالعه  کاشت دندان بدون ایمپلنت

بیمار چه مدت پس از کاشت دندان دچار ناراحتی می شود؟

به طور متوسط، بیمار ممکن است حداقل به مدت ده روز در ناحیه تحت درمان، صورت و فک احساس ناراحتی کند. بیماران ممکن است انتظار کمی تورم داشته باشند اما دندانپزشک ممکن است آنتی بیوتیک و مسکن برای درمان درد و تورم تجویز کند. تورم و درد از روز سوم پس از عمل شروع به کاهش می کند.

در عرض 14 روز، بیمار ممکن است درد نداشته باشد و ایمپلنت در نهایت به خوبی بهبود یابد. اگر درد و تورم همچنان در روز چهاردهم وجود داشته باشد، ممکن است بیمار نیاز به مراجعه فوری به دندانپزشک داشته باشد زیرا ممکن است نشانه عفونت باشد.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان

انواع مختلف ایمپلنت دندان چیست؟

ثابت شده است که تیتانیوم، فلزی که برای ساخت ایمپلنت ها استفاده می شود، سازگاری بالایی با بدن انسان دارد.

در زیر دو نوع اصلی ایمپلنت آورده شده است:

Endosteal:

این ایمپلنت های دندانی در استخوان فک قرار می گیرند. به طور معمول از تیتانیوم ساخته شده و شبیه پیچ های کوچک هستند، آنها رایج ترین نوع ایمپلنت هستند.

پیشنهاد مطالعه  دوره درمان ایمپلنت
ساب پریوستئال:

این ایمپلنت های دندانی در زیر لثه اما روی یا بالای استخوان فک قرار می گیرند. این نوع ایمپلنت ممکن است در بیمارانی استفاده شود که استخوان‌های فک طبیعی سالم کافی ندارند و نمی‌توانند یا نمی‌خواهند برای بازسازی آن تحت عمل بزرگ کردن استخوان قرار گیرند.

متخصص ایمپلنت اصفهان بهترین نتایج ایمپلنت را ارائه می دهد.

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

سه مرحله ایمپلنت دندان عبارتند از:

قرار دادن ایمپلنت:

بیمار ممکن است تحت عمل جراحی قرار گیرد تا ایمپلنت در فک قرار گیرد، جایی که با بافت لثه پوشانده شده و اجازه داده شود به مدت سه تا شش ماه در استخوان فک ادغام شود. ایمپلنت های دندانی اصفهان

چسباندن پست:

دندانپزشک یک پایه (اباتمنت) را به ایمپلنت متصل می کند و بافت لثه در اطراف آن رشد می کند. در برخی موارد، ایمپلنت و پست به طور همزمان قرار می گیرند. چه آنها را به طور همزمان قرار دهید یا نه، ترکیب ایمپلنت و پست به عنوان یک لنگر برای دندان جایگزین عمل می کند.

چسباندن تاج:

دندانپزشک یک تاج سفارشی (که شبیه دندان است) به پست ایمپلنت می‌چسبد.

برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.