متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

مدت زمان انتظار برای ایمپلنت دندان پس از کشیدن دندان چقدر است؟

ایمپلنت دندان پس از کشیدن دندان

بیمار در حال کشیدن دندان در مطب دندانپزشکی

اگر ساکن اصفهان هستید و نیاز به کشیدن دندان دارید، احتمالاً می خواهید دندان خود را در اسرع وقت تعویض کنید. به هر حال، یک دندان از دست رفته نه تنها بر ظاهر زیبایی لبخند شما تأثیر می گذارد، بلکه بر توانایی های عملکردی شما برای گاز گرفتن و جویدن تأثیر می گذارد.

از دست دادن دندان نیز می تواند شرم آور و خسته کننده باشد. اما، چه مدت باید منتظر بمانید تا ایمپلنت های دندانی را که به عنوان بهترین گزینه جایگزین دندان در دسترس است، دریافت کنید؟

در انتظار بهبودی دهان شما

کشیدن دندان یک جراحی بزرگ دهان است. اگر قصد دارید پس از کشیدن دندان ایمپلنت دندان بگیرید، معمولاً باید حداقل 10 هفته پس از کشیدن دندان صبر کنید تا بتوان ایمپلنت های دندانی را گذاشت. این دوره انتظار به دهان اجازه می دهد تا پس از جراحی کشیدن دندان بهبود یابد.

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان و  متخصص ایمپلنت اصفهان

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

درست است، همیشه استثنا وجود دارد. در برخی موارد، بیماران Havre de Grace می توانند همزمان با کشیدن دندان، ایمپلنت دندانی نیز قرار دهند. اینکه آیا باید منتظر بمانید تا دهان خود بهبود یابد یا نه، یا اینکه می توانید بلافاصله ایمپلنت دندان قرار دهید یا نه، به عوامل مختلفی از جمله وضعیت سلامتی، وضعیت دندان و وجود عفونت بستگی دارد.

پیشنهاد مطالعه  دوام ایمپلنت های دندانی واقعا چقدر است؟

برای شما غیرممکن است که به تنهایی تعیین کنید که آیا کاندیدای ایمپلنت فوری دندان خواهید بود یا خیر، یا اینکه باید 10 هفته استاندارد برای جراحی ایمپلنت دندان صبر کنید. فقط یک معاینه و ارزیابی کامل توسط متخصص جراحی، مانند جراحان دهان در مرکز جراحی دهان و ایمپلنت های دندانی مریلند می تواند تأیید کند که کدام گزینه درمانی برای شما و مورد منحصر به فرد شما بهترین است.

آیا ایمپلنت های دندانی ارزش صبر کردن را دارند؟

اغلب وقتی بیماران متوجه می شوند که باید یک ماه منتظر بمانند تا ایمپلنت های دندانی را پس از کشیدن دندان قرار دهند، آنها شروع به تعجب می کنند که “آیا ایمپلنت های دندان واقعا ارزش این انتظار را دارند؟”

در مرکز جراحی دهان و ایمپلنت های دندان اصفهان، جراحان دهان که در جراحی ایمپلنت متخصص هستند، معتقدند که ایمپلنت های دندانی بهترین گزینه جایگزینی دندان برای بیماران به دلایل مختلفی هستند، از جمله: ایمپلنت های دندانی به گونه ای طراحی شده اند که مادام العمر دوام داشته باشند و برخلاف بریج ها یا پروتزهای مصنوعی، قرار نیست در طول زمان جایگزین شوند.

درصد موفقیت ایمپلنت های دندانی بیش از 95 درصد است، به این معنی که اکثریت قریب به اتفاق افرادی که ایمپلنت های دندانی دریافت می کنند، ایمپلنت ها را با موفقیت با استخوان فک خود پیوند می دهند. ایمپلنت های دندانی از ریشه دندان طبیعی تقلید می کنند و رشد فک و فک شما را تحریک می کنند.

پیشنهاد مطالعه  اثرات سیگار بر رنگ دندان ها

ایمپلنت های دندانی در برابر تحلیل استخوان یا کوچک شدن استخوان فک که در صورت از دست دادن دندان رخ می دهد، محافظت می کند. ایمپلنت های دندانی پایه و اساس یک تاج طبیعی به نظر می رسد و لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

متخصص ایمپلنت اصفهان در کلینیک افضل خیابان بزرگمهر اصفهان

و هنگام کاشت ایمپلنت دندان می توانید هر چیزی را که می خواهید بخورید، بدون خطر حرکت، سر خوردن یا شکستن ایمپلنت. آشنایی بیشتر با ایمپلنت های دندانی اگر ساکن اصفهان هستید که به شما گفته شده است که باید دندان بکشید، یا دندانی دارید که مشکوک هستید باید کشیده شود، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به جراحان دهان در مرکز مریلند مراجعه کنید.

برای جراحی دهان و ایمپلنت دندان در طی ارزیابی جامع شما، جراح دهان شما می‌تواند به شما بگوید که آیا واقعاً به کشیدن دندان نیاز دارید یا خیر، چه مدت می‌توانید ایمپلنت دندانی را قرار دهید و تمام جزئیات برنامه درمانی شخصی خود را در اختیار شما قرار دهد.

 اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان