متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

پروسه ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

پروسه ایمپلنت دندان

روش کاشت دندان گزینه ای برای افرادی است که می خواهند دندان از دست رفته را جایگزین کنند. آنها می توانند برای پر کردن شکاف های ناشی از دلایل بسیاری مانند پوسیدگی دندان یا آسیب استفاده شوند.

مزایای ایمپلنت های دندانی

روش کاشت دندان گزینه ای برای افرادی است که می خواهند دندان از دست رفته را جایگزین کنند. آنها می توانند برای پر کردن شکاف های ناشی از دلایل بسیاری مانند پوسیدگی دندان یا آسیب استفاده شوند.

ایمپلنت‌ها نسبت به سایر دندان‌های جایگزین مقاوم‌تر هستند. همچنین زمانی که شما به درستی از آنها مراقبت کنید 15 تا 20 سال دوام می آورند.

ایمپلنت یکی از بسیاری از گزینه های موجود برای ترمیم دندان است. خوبی آنها این است که نسبت به جایگزین های خود مانند پروتزهای کامل به تلاش کمتری برای نگهداری نیاز دارند.

با این حال، ممکن است برای عملکرد بهینه نیاز به تنظیمات دوره ای باشد. با این حال، به طور کلی، این ایمپلنت ها بدون هیچ مشکلی از طرف شما در جای خود باقی می مانند.

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان و متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی در مورد ایمپلنت و جراحی فک هستند.4

بریج های دندانی:

  • اغلب به دندان های کناری آسیب می رساند. یک گزینه ارجح یک است.
  • ایمپلنت دندان.
  • که دندان های طبیعی نزدیک شما را حفظ می کند.

 

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | جراح-فک-و-صورت-اصفهان

 

 

ایمپلنت های دندانی

ممکن است یک اقدام پیشگیرانه مفید برای حفظ سلامت دهان و دندان و حفظ ساختار صورت و استخوان باشد.

پیشنهاد مطالعه  اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت چیست ؟

گفتار برای بسیاری از افرادی که از پروتز متحرک استفاده می کنند سخت می شود، زیرا ممکن است دندان هایشان لیز بخورد و از جا کنده شود.

ایمپلنت‌های دندانی به کاربران این امکان را می‌دهند که بدون نگرانی از افتادن دندان‌ها به وضوح صحبت کنند و صدایی با دامنه عالی‌تر ایجاد کنند.

ایمپلنت دندان موثرترین راه برای ایجاد اعتماد به نفس و لبخندی درخشان است. آنها نسبت به پروتزهای سنتی بهتر به نظر می رسند و همچنین دوام بیشتری دارند.

خطر ایمپلنت های دندانی

عفونت: مراقبت از ایمپلنت بعد از جراحی ضروری است. دستورالعمل های دندانپزشک خود را برای رعایت بهداشت خوب دنبال کنید زیرا عفونت ها می توانند باعث درد و عوارض غیرضروری شوند.

یکپارچگی استخوانی ناقص: هنگامی که ایمپلنت دندانی در دهان شما قرار می گیرد، باید با استخوان ترکیب شود تا عمل کند. اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است مجبور شوید پس از بهبودی آن ناحیه، یک کاشت دیگر را انجام دهید.

آسیب عصبی: ایمپلنت‌های دندانی که خیلی نزدیک به عصب قرار می‌گیرند ممکن است اثرات طولانی‌مدتی بر قسمت‌های خاصی از دهان داشته باشند. آسیب به ساختار دهان، مانند رگ خونی، می تواند منجر به بی حسی یا درد دائمی در آن قسمت شود.

شکستگی ایمپلنت: ایمپلنت‌ها برای جایگزینی دندان‌های واقعی شما طراحی شده‌اند، اما نیروی شدید می‌تواند باعث از بین رفتن سریع‌تر آن‌ها شود. بعد از وقفه با توجه به این فشارها باید حذف شوند و بعد از چند ماه موارد جدید وارد می شود.

پیشنهاد مطالعه  انواع جراحی فک

 عضویت و یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر هادی مشکل گشا.

 

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | جراح-فک-و-صورت-اصفهان

 

افکار نهایی

ایمپلنت دندان رایج ترین نوع روش جایگزینی دندان در ایران است.

فرآیند ایمپلنت دندان آسان نیست. از مشاوره اولیه تا گرفتن دندان جدید

روش و فرآیند کاشت دندان آنقدرها هم که فکر می کنید ترسناک یا دردناک نیست. با این حال، نیاز به برنامه‌ریزی از قبل دارد تا در فرصتی که پیش آمد، جراحی ایمپلنت شما انجام شود.

می دانیم که بسیاری از شما هنوز در فکر انجام ترمیم دندان هستید. شاید به این دلیل است که می خواهید در مورد نحوه عملکرد این فرآیند ایمپلنت دندانی بیشتر بدانید، یا شاید شک و تردیدهای طولانی در مورد مناسب بودن یا نبودن ایمپلنت ها برای شرایط خاص شما وجود داشته باشد.

پروسه و فرآیند کاشت ایمپلنت دندان یک فرآیند پیچیده است. درک مراحل می تواند چالش برانگیز باشد، چه رسد به اینکه بدانید اگر به ایمپلنت نیاز دارید یا در حال بررسی ایمپلنت در عمل خود هستید، باید برای مراقبت از کجا مراجعه کنید.

در مطب هادی مشگل گشا دراصفهان ، ما خدمات دندانپزشکی جامعی از جمله ایمپلنت های دندانی را ارائه می دهیم که متناسب با هر بودجه ای باشد و به بیماران اطمینان کامل می دهد که لبخند آنها پس از درمان عالی به نظر می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طیف وسیعی از درمان های ما، امروز با ما تماس بگیرید!