طراحی لبخند

طراحی لبخند با ایمپلنت

همه شما مطمئنا تمایل دارید که لبخند زیبایی را داشته باشید داشتن لبخندی زیبا موجب زیبایی چهره می شود اگر که از دهان و دندان های خود به خوبی مراقبت نمایید شما از لبخند زیبایی بهره می برید . گفتنی است که برخی افراد به دلیل یک حادثه یا ژنتیکی دندان خود را از دست داده اند و یا دارای اختلالاتی در دندان ها  می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

چگونه این یبایی چهره را بدست بیاوریم؟ در افراد مختلف متفاوت است. به طور مثال، فردی که دندانی یا دندانهایی را از دست داده ابتدا باید تحت درمان ایمپلنت قرار بگیرد. فردی که تخریب زیادی در دندانهایش ایجاد شده توسط روکش زیرکونیا ابتدا باید درمان شود. در نامنظمی های شدید نیاز به ارتودنسی و اگر ناهنجاری شدید فکی وجود داشته باشد نیاز به ارتوسرجری است. اگر طول دندان کوتاه باشد با جراحی افزایش طول تاج میتوان به نتیجه دلخواه رسید.

از دست دادن دندان علاوه بر زیبایی لبخند فرد ، جوییدن غذا را نیز دشوار می سازد و همین امر باعث می شود تا فرد به دنبال راه کاری برای جایگزینی دندان از دست رفته باشد. امروزه صنعت پزشکی پیشرفت چشم گیری داشته است و انواع ایمپلنت و پروتز دندان برای جایگزینی دندان از دست رفته خلق شده اند. حال باید بگوییم که ایمپلنت دندان چیست ؟ با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین افزایش انواع روش ها و درمانهای زیبایی در سال های اخیر مقوله دندانپزشکی نیز از این مهم بی تاثیر نبوده است.

ایمپلنت دندان 

ایمپلنت دندان نوعی روش جراحی است که منجربه کاشتن دندان می شود. ایمپلنت نوعی پایه فلزی است که داخل لثه کاشته می شود و سپس تاج دندان بر روی آن قرار می گیرد. ایمپلنت ها کاملاً مشابه دندان طبیعی هستند و هیچ گونه محدودیتی را برای فرد به همراه ندارند بلکه منجربه زیبایی لبخند و جایگزینی دندان از دست رفته می شود. ایمپلنت ها انواع متفاوتی دارند و در رنگ های مختلفی ساخته می شوند به همین دلیل متقاضیان می توانند در صورت تمایل از رنگ طبیعی یا رنگ سفید برای ایمپلنت استفاده کنند.

آیا کاشت دندان درد دارد؟

بسیاری از متقاضیان از درد ایمپلنت و دوران نقاهت آن واهمه دارند ولی جای نگرانی وجود ندارد زیرا درد ایمپلنت ، قابل تحمل است و در ازای زیبا شدن لبخند بسیار ناچیز است.

پیشنهاد مطالعه  آیا می توانم دندان خود را برداشته و ایمپلنت را در همان روز بگذارم؟

به هر حال ایمپلنت نوعی جراحی است و وجود درد ، بخشی از روند طبیعی یک جراحی است ولی با مصرف مسکن های تجویز شده ، بیمار می تواند درد را تسکین دهد.

در طی جراحی ایمپلنت ، بیمار بیهوشی نمی شود و تنها از بی حسی موضعی استفاده می شود در نتیجه درد حاصل از ایمپلنت بسیار ناچیز است و نیازی به بیهوشی بیمار نمی باشد.

هزینه کاشت ایمپلنت 

» تمامی افراد می دانند که هزینه های مرتبط با جراحی های دندان یا دندانپزشکی کمی بالا است ولی از میزان اهمیت دندان ها نیز مطلع هستند اما با این حال به دنبال دندانپزشکی هستند که ایمپلنت را با پایین ترین هزینه انجام دهد.

» ایمپنت ها انواع مختلفی دارند و توسط برندهای متفاوتی ساخته می شوند به همین دلیل نوع ایمپلنت و تعداد ایمپلنت موردنیاز نیز در تعیین هزینه تاثیر گذار است.

» برای مطلع شدن از هزینه طرح لبخند با ایمپلنت دندان بهتر است با دندانپزشک مد نظرتان صحبت کنید.

» دقت داشته باشید که مهارت دندانپزشک بسیار مهم است و اگرایمپلنت به خوبی کاشته نشود ، بیمار می تواند با عوارضی چون عفونت یا درد مواجه شوند که غیرقابل تحمل هستند و راه درمان آن ها دشوار است.

» در نتیجه بیشتر از دستمزد به میزان مهارت دندانپزشک توجه داشته باشید تا از بروز عوارض در امان باشید و باقی عمر خود را از داشتن لبخندی زیبا لذت ببرید.

طراحی لبخند

انواع روش های طراحی لبخند

لبخند هالیوودی : در این روش تغيير رنگ های بسيار بالا و کاملاً سفيد که مخصوص هنرپيشگان هاليوودی می باشد، براي اولين بار در ايران به طور کاملاً اختصاصی در اين مرکز انجام می شود و از نظر نوع روش انجام طراحی لبخند دارای انواع متعددی است .

طراحی لبخند توسط سيستم لمينت های بدون تراش : با توجه به شرايط خاص مر اجعه کننده و نظر دندانپزشک براي کسانی که امکان انجام این نوع طراحی لبخند را داشته باشند قابل اجرا می باشد. امروزه نام لومینیرز به عنوان یک برند تجاری و منحصر به فرد مطرح می باشد و انجام این روش به طرق مختلف و با توجه به متریال استفاده شده ممکن است الزاما لومینیرز نامیده نشود و به عنوان ونیر های فوق نازک و کم تراش دندان نیز می توان از آن نام برد که امروزه در جدیدترین متدها به عنوان نام کلی کانتکت لنز از آن ها یاد می شود، چراکه کلمه لومینیرز در انحصار کمپانی دنمت امریکا می باشد و با این وجود در این مرکز نیز قابل اجرا هست. در اين سيستم نيز توسط تکنولوژي طراحی دیجیتال لبخند قبل از شروع درمان تمام موارد بررسی شده و قابل مشاهده می باشد. لازم به ذکر است که اين لمينت ها بسيار نازک بوده ودر عين حال حداکثر زيبايی و مقاومت را دارا می باشند. 

پیشنهاد مطالعه  کرانیوسینوستوزیس در جمجمه نوزاد چیست؟

طراحی لبخند توسط لمينت های با تراش های اندک : در این روش از کمترين ميزان تراش (کمتر از حد مينای دندان) مي توان نهايت زيبايی را در طراحی لبخند، در نتيجه زيبايی دندان و صورت مشاهده نمود. مواد اوليه به کار رفته شامل سراميک های نانو کريستالی بوده که با داشتن حداکثر زيبايی و مقاومت بالا نهايت رضايت در لبخند را برای شما فراهم می آورد. در اين روش نيز قبل از هرگونه عمليات دندانپزشکی نتيجه درمان توسط تکنولوژی DSD ( طراحی دیجیتالی لبخند ) قابل مشاهده و تغيير می باشد. و روش های دیگری همچون …

  • فتوگرافی طراحی لبخند
  • طراحی لبخند و جراحی فک و صورت
  • طراحی لبخند و جراحی لثه 
  • طراحی لبخند توسط ارتودنسی دندان
  • طراحی لبخند توسط روکش های کريستالی
  • انواع روکش های دندانی و طراحی لبخند
  • طراحی لبخند توسط لمينت های کامپوزيتی
  • سيستم های با تراش لمينت

در این مطلب سعی نمودیم که روش های طراحی لبخند را بیان کنیم و شما می توانید با انجام این روش ها می توانید که لبخندی زیبا به دیگران تحویل دهید.

در صورت مفید بودن مطلب زیر را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

دکتر هادی مشکل گشا

 جراح  فک و صورت اصفهان

متخصص ایمپلنت اصفهان

ارائه خدمات:

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.