متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

پروسه ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

پروسه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چه مدت طول می کشد؟

پروسه ایمپلنت دندان اساساً یک فرآیند سه فازی است که می تواند برای هر فردی متفاوت باشد. به طور معمول کل فرآیند از 5 تا 8 ماه طول می کشد.

همانطور که خواهید دید، این برای افرادی که از پروتز کامل دهان استفاده می کنند کمی متفاوت است. این فرآیند برای کسانی که یک مجموعه کاملاً جدید از دندان ها را دریافت می کنند می تواند سریعتر باشد!

ایمپلنت های دندانی فاز 1 – ارزیابی و آماده سازی

این شامل همه چیز از کشیدن دندان گرفته تا پیوند استخوان (در صورت نیاز) می شود. سی تی اسکن انجام می شود و پزشک دندان های موجود را همراه با ساختار استخوان در محل ایمپلنت دندان ارزیابی می کند. اگر نیازی به پیوند نباشد، می‌توانیم مستقیماً وارد فاز 2 شویم. اگر پیوند استخوان لازم باشد، فاز 1 3 تا 6 ماه طول خواهد کشید. ا

گر دندانی برای مدت طولانی از دست رفته باشد، معمولاً پیوند استخوان مورد نیاز است. در سال اول از دست دادن دندان، استخوان با سرعت دو برابر از دست دادن طبیعی استخوان از دست می رود.

این امر باعث می شود که قرار دادن ریشه مصنوعی در مراحل اولیه برای کاهش هزینه ایمپلنت دندان و کاهش مدت زمانی که فرآیند ایمپلنت دندان طول می کشد بسیار مهم باشد.

پیشنهاد مطالعه  معرفی بهترین جراح دهان یا جراح فک و صورت در اصفهان

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان و  متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی در مورد ایمپلنت و جراحی فک هستند.

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

ایمپلنت های دندانی فاز 2 – قرار دادن ریشه مصنوعی

در فاز 2، ریشه مصنوعی در استخوان قرار می گیرد و اجازه می دهد تا بهبود یابد. خود عمل 1 تا 2 ساعت طول می کشد و زمان بهبودی 3 تا 6 ماه است. در طول این مدت، آلیاژ تیتانیوم (همان ماده ای که در جایگزینی مفصل استفاده می شود) ایمپلنت اطراف بهبود می یابد و با بافت استخوانی اطراف ادغام می شود. هیچ ایمپلنت پزشکی حامل بار دیگری به اندازه زمان بهبود یا بهبود سریع نیست.

ایمپلنت های دندانی فاز 3 – قرار دادن تاج

در فاز 3 یک دندان مصنوعی یا تاج روی ریشه مصنوعی که قبلاً در فک شما قرار گرفته است قرار می گیرد. یک قالب از دهان شما ساخته می شود و دندان یا دندان های جدید شما به گونه ای ساخته می شوند که اندازه، شکل و رنگ مناسب دهان شما را داشته باشند. این مرحله معمولاً 2 بار با فاصله حدود دو هفته طول می کشد.

پیشنهاد مطالعه  ایمپلنت های دندانی چقدر دردناک هستند؟

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان

ایمپلنت های یک روزه یا یک روزه ای که تبلیغ می کنیم چیست؟

همانطور که از عواملی که در بالا توضیح دادیم می بینید، جای زیادی برای ایمپلنت های یک روزه یا یک روزه وجود ندارد. دندانپزشکانی که ادعا می کنند روزی می توانند ایمپلنت انجام دهند، به نظر ما، شما را در معرض خطر غیرضروری شکست ایمپلنت قرار می دهند. یا آنها درگیر یک تاکتیک تبلیغاتی گمراه کننده هستند که صادقانه بگویم، ما آن را دوست نداریم.

علت شماره یک عدم ادغام ایمپلنت های دندانی حرکت است. روش مناسب برای حصول اطمینان از موفقیت طولانی مدت، قرار دادن ریشه مصنوعی و دادن زمان به بدن برای پذیرش و ادغام ایمپلنت است.

جراح فک و صورت اصفهان را اینجا بشناسید.

همیشه یک استثنا وجود دارد!

موقعیتی وجود دارد که “دندان در یک روز” امکان پذیر است. این زمانی است که ما در مورد دادن یک مجموعه کاملاً جدید از دندان ها به یک فرد صحبت می کنیم.

اگر علاقه مند به بازگرداندن کل لبخند خود هستید و اگر با دندان های ناخوشایند یا از کار افتاده مبارزه کرده اید یا همچنان به مبارزه ادامه می دهید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان