متخصص ایمپلنت در اصفهان

انواع عمل های بازسازی استخوان فک

انواع عمل های بازسازی استخوان فک – یک عمل بازسازی استخوان که اغلب کمتر استفاده میشود، استخوان سازی کششی distraction osteogenesis نام دارد. این عمل برای افزایش ارتفاع استخوانی که بیش از حد کوتاه است، استفاده میشود. این عمل ابتدا بیشتر بخوانید

درد فک پایین و علائم

علت و درمان درد فک و درمان توسط دکتر هادی مشکل گشا

علت و درمان درد فک درمان درد فک اصفهان اگر ضربه ای به فک شما وارد شده است، دندان قروچه میکنید یا در حین خواب دندان های خود را بهم فشار می دهید . در سیستم جفت گیری دندانهای شما بیشتر بخوانید

احساس درد در ناحیه فک

احساس درد در ناحیه فک | مفصل فک (TMJ)، اتصال دهنده فک پایین به استخوان سر و مفصلی است که باعث میشود استخوان فک پایین متحرک باشد. سندرم TMJ بیماری عضلات و اعصاب ناحیه مفصلی است که به علت آسیب بیشتر بخوانید

جراح فک و صورت اصفهان ایمپلنت فوری

مراحل کاشتن ایمپلنت و ایمپلنت های فوری

در این مطلب از سایت دکتر هادی مشکل گشا جراح دهان فک و صورت اصفهان به برسی موضوع : مراحل کاشتن ایمپلنت و ایمپلنت ها فوری پرداخته ایم. لطفا تا پایان مطلب را مطالعه کنید و در صورت داشتن هر بیشتر بخوانید

جراح فک و صورت اصفهان ایمپلنت دندان

دوره درمان ایمپلنت

در این مطلب از سایت دکتر هادی مشکل گشا جراح دهان فک و صورت اصفهان به برسی موضوع : طول دوره درمان ایمپلنت ها  پرداخته ایم. لطفا تا پایان مطلب را مطالعه کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال، بیشتر بخوانید

جراح فک و صورت اصفهان روکش زیر کونیا

روکش دندان زیرکونیا

در این مطلب از سایت دکتر هادی مشکل گشا جراح دهان فک و صورت اصفهان به برسی موضوع : روکش دندان زیرکونیا  پرداخته ایم. لطفا تا پایان مطلب را مطالعه کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال، سوال خود بیشتر بخوانید

جراح فک و صورت اصفهان عقب بودن فک بالا

عقب بودن فک بالا

در این مطلب از سایت دکتر هادی مشکل گشا جراح دهان فک و صورت اصفهان به برسی موضوع : عقب بودن فک بالا  پرداخته ایم. لطفا تا پایان مطلب را مطالعه کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال، سوال بیشتر بخوانید