مراحل ایمپلنت دندان زیر نظر * متخصص ایمپلنت اصفهان

مراحل ایمپلنت دندان

مراحل ایمپلنت دندان زیر نظر * متخصص ایمپلنت اصفهان

ایمپلنت نوعی جراحی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته میباشد. ایمپلنت ها به طور کلی دو دسته هستند. نوع ساب پریوستیال که در آن ایمپلنت روی استخوان آرواره و زیر بافت لثه قرار میگیرد و در نوع اندوستیال ایمپلنت درون استخوان قرار میگیرد. * نوع این جراحی برای ساکنین اصفهان تحت نظر * متخصص ایمپلنت اصفهان دکتر هادی مشکل گشا؛ متخصص فک و صورت انجام میگیرد. ایمپلنت ها خط لبخند را زیباتر میکنند و در صورت رعایت بهداشت میتوانند جایگزین دائمی برای دندان های از دست رفته شما باشند. در مراحل انجام ایمپلنت ابتدا پوسیدگی دندان ها بررسی میشود و پس از آن پین تیتانیومی در استخوان فک قرار میگیرد. با گذشت چند ماه پین تیتانیومی در فک جا میفتد و به اصطلاح با استخوان فک ادغام میشود. پس از اطمینان از قرار گرفتن پایه در فک پروتز های دندان روی آن نصب میشود.

تجربه یک جراحی رضایت بخش با * متخصص ایمپلنت اصفهان

در کلینیک دکتر هادی مشکل گشا؛ متخصص ایمپلنت اصفهان شما آموزش مراقبت های لازم را قبل و بعد از جراحی دریافت خواهید کرد. ما در کنار شما هستیم تا سلامتی و آرامش را با هم تجربه کنید. متخصص ایمپلنت باید تجربه و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشد و از استاندار های مورد تائید مراجع علمی پیروی کند. تیم حرفه ای و با تجربه دکتر هادی مشکل گشا؛ با تجارب فراوان و مفید در این زمینه، پیش از عمل جراحی با تشکیل پرونده دندانپزشکی، معاینات لازم لثه و دندان انجام داده و هر نوع پوسیدگی در لثه و دندان را ابتدا شناسایی میکند و سپس اقدامات بعدی درمان انجام میشود. چون هر گونه عفونتی در مجاورت ایمپلنت میتواند نتایج درمان را با شکست مواجه کند ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم با تشخیص های دقیق و درست در کمترین زمان به نتیجه مطلوب خود برسید. ما اینجا هستیم تا شما با کمترین هزینه و تحت راهنمایی و مشاوره های ضروری متحمل ضرر و زیان نشوید و در تلاشیم تا دغدغه ها و استرس های شما را به صفر برسانیم. تیم با تجربه و حرفه ای * متخصص ایمپلنت اصفهان با شماست تا به * نتیجه ها برسید.

پیشنهاد مطالعه  آنچه باید در مورد روش کاشت دندان بدانید

دکتر هادی مشکل گشا

جراح  فک و صورت اصفهان

متخصص ایمپلنت اصفهان

ارائه خدمات:

ايمپلنت

جراحی هایی که در ناحیه دهان ، فک ، صورت و جمجمه باید صورت بگیرد

کشیدن دندان و خارج کردن دندان هایی که در موقعیت دشوار قرار گرفته اند

جراحی تومورها و کیست های خوش خیم و بدخیم فک و صورت

پیشنهاد مطالعه  درد فک پایین و علائم

جراحی عفونت های فک و صورت

جراحی ترمیمی و زیبایی جمجمه

جراحی ترمیمی و زیبایی صورت

جراحی ترمیمی و زیبایی فک

جراحی آسیب های ترافیکی (تروما )

جراحی های داخل دهانی کوچک ( مینور )

بوتاكس و ژل صورت

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.