* متخصص ایمپلنت

* متخصص ایمپلنت اصفهان کیست؟  این سوالی است که اغلب افراد در هنگام تصمیم گیری برای کاشت ایمپلنت از آشنایان و اطرافیان خود می پرسند. البته ممکن است اطرافیان شما تجربه کاشت ایمپلنت را نداشته باشند، در این صورت سوال شما بی پاسخ می ماند. اما برای اینکه خود بتوانید * متخصص ایمپلنت اصفهان را پیدا کنید در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

قیمت ایمپلنت

حساس بودن کاشت ایمپلنت دندان

اهمیت انتخاب * متخصصین ایمپلنت به دلیل حساس بودن کاشت ایمپلنت است. ایمپلنت در واقع جایگزینی برای دندان های افتاده است. عملیات کاشت طی دو  مرحله انجام می شود. مرحله اول جراحی لثه است که پایه یا همان پیچ ایمپلنت در استخوان فک جایگذاری می شود. سپس پس از گذشت حداقل ۳ ماه و اطمینان از سلامت لثه و پیوند موفقیت آمیز پایه با استخوان، روکش یا همان تاج دندان بارگذاری می شود. اگر پزشک نتواند این مرحله را به خوبی انجام دهد، پیوند به خوبی انجام نمی شود.

همچنین دندانپزشک پس از ایمپلنت گذاری بایستی از سلامت کامل استخوان و لثه اطمینان پیدا کند. در صورت نیاز برای افراد مسن که استخوان های فک تحلیل رفته، از تزریق پودر استخوان استفاده کند. همچنین کاشت پایه بایستی در محل مناسبی از استخوان فک انجام شود. کلیه مراحل بسیار حساس بوده و نیازمند دقت و مهارت بالای متخصص ایمپلنت می باشد.

ایمپلنت دیو

ویژگی های * متخصص ایمپلنت

داشتن تجربه و دانش عملی بالا مهمترین ویژگی است که بایستی * متخصص ایمپلنت داشته باشد. جراحی ایمپلنت فرایندی سخت و نیازمند دقت بالا است. دندانپزشک علاوه بر دقت بایستی بتواند در صورت پیش آمدن مشکلات خاص تصمیمات سریع و صحیح را اتخاذ نماید.

اگر متخصص ایمپلنت نتواند سوراخ کردن فک را به درستی انجام دهد، ممکن است اعصاب آن ناحیه صدمه دیده و بیمار دچار بی حسی در ناحیه فک و دندان ها شود. همچنین در مورد فک بالا و دندانهای جلویی، سوراخ کردن غیر اصولی ممکن است راه ورود به حفرات بینی را باز کند. پیامد این اشتباه عفونت های شدید سینوسی است.

ویژگی دیگر  * متخصص ایمپلنت استفاده از تجهیزات پیشرفته و برندهای مرغوب ایمپلنت است. دلیل هزینه بالای ایمپلنت گران بودن ایمپلنت های مرغوب و با کیفیت است. این نکته را بخاطر داشته باشید که هیچ گرانی بی حکمت نیست پس کیفیت را فدای قیمت نکنید. یکی از دلایل دستمزدهای پایین ایمپلنت، ممکن است کیفیت پایین مواد مصرفی باشد. مسلماً ایمپلنت های ارزان قیمت دوام زیادی نخواهند داشت و ممکن است خطر عفونت را به همراه داشته باشند.

متخصص ایمپلنت در اصفهان

روش انتخاب * متخصص ایمپلنت دندان

برای انتخاب * متخصص ایمپلنت دندان به موارد زیر دقت کنید:

 تحصیلات: اگر چه کاشت ایمپلنت دندان را هر دندانپزشکی می تواند انجام دهد، اما آیا بهتر نیست برای این جراحی حساس استانداردهای بالاتری را در نظر بگیرید؟ مسلما دندانپزشکی که دوره های تخصصی کاشت ایمپلنت و جراحی را گذرانده باشد دارای عملکرد بهتری نسبت به یک دندانپزشک عمومی است. بنابراین در هنگام انتخاب * متخصص ایمپلنت حتما دقت کنید که پزشک شما دارای تخصص کاشت ایمپلنت دندان باشد.

 تجربه: همانطور که قبلا هم گفتیم تجربه مهمترین رکن برای یک متخصص حرفه ای است. متخصصی که سالها کاشت ایمپلنت را انجام می دهد نسبت به همکاران تازه کار خود دارای دانش عملی بالاتری می باشد. همچنین در صورت پیش آمدن مشکلات خاص قادر به اتخاذ سریعترین و * تصمیم برای بیمار است.

 ارتباط موثر با بیمار: * متخصص ایمپلنت در درجه اول بایستی بتواند ارتباط موثری را با بیمار برقرار کند. با توضیح مراحل و روش کاشت ایمپلنت، ترس بیمار را از بین برده و به او اطمینان بدهد. همچنین سلامتی و وضعیت جسمانی بیمار را نیز در نظر گرفته و با توجه به سلامت فک و لثه * روش جراحی را برای او انتخاب نماید.

پیشنهاد مطالعه  7 نوع مختلف ترمیم دندان چیست؟

در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته: * متخصص ایمپلنت علاوه بر داشتن تجربه بایستی از دانش روز مطلع بوده و جدیدترین تجهیزات و مواد را در اختیار داشته باشد. مطمئنا طی جلسه مشاوره با استفاده از اطلاعاتی که دندانپزشک در اختیار شما قرار می دهد می توانید از این بابت اطمینان حاصل کنید. نکته دیگر اینکه به سراغ کلینیک هایی بروید که تجهیزات پیشرفته و مطابق با تکنولوژی های جدید را استفاده می کنند.

دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان 

 

دکتر هادی مشکل گشا

جراح  فک و صورت اصفهان 

دندانپزشک متخصص خوب ايمپلنت اصفهان 

انجام خدمات تخصصی ايمپلنت اصفهان توسط آقای دکتر هادی مشکل گشا متخصص و جراح فک صورت به صورت کاملا تخصصی، با تجربه بالا و مهارت بالای آقای دکتر در اصفهان انجام می شود.

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراحعه نمایید

متخصص ايمپلنت اصفهان

مزایای ایمپلنت اصفهان چیست؟

ایمپلنت دندان مزایای مختلفی را به بیماران به همراه دارد، از جمله:

  • ظاهر، احساس و عملکرد آن‌ها مانند دندان‌های طبیعی شما می‌باشد
  • با مراقبت و اقدامات اولیه‌ای برای نگهداری (کمتر از آنچه برای دندان مصنوعی انجام می‌شود)، ماندگاری بالایی خواهد داشت
  • ایمپلنت با داشتن میزان موفقیت بالایی، روشی ایمن و مؤثر است
  • آن‌ها رشد استخوان را تشویق کرده و از تحلیل رفتن استخوان جلوگیری می‌کنند
  • باعث بهبود ظاهر و عزت‌نفس فرد می‌شوند
  • دندان‌های ترمیم شده شما دیگر در خطر ابتلا به پوسیدگی نیستند

ابعاد و اندازه ایمپلنت

چه کسی می‌تواند یک کاندیدای خوب برای ایمپلنت یک دندانی باشد؟

اگر یکی از دندان‌های جلویی‌تان یا دندان‌های پیشینتان را از دست داده‌اید، یک ایمپلنت تک دندانی می‌تواند به شما در بازیابی توانایی جویدن و همچنین ظاهر قبلی‌تان کمک کند. اکثر بیماران ما که دندان‌هایشان کنده شده یا کشیده شده است، کاندیدای خوبی برای کاشت ایمپلنت دندان هستند. البته شما باید برای کشیدن دندان، به اندازه کافی از سلامت خوبی برخوردار باشید. یک جلسه‌ی مشاوره برای ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی محتشم واقع در اصفهان که شامل معاینه‌ی دهان و عکس‌برداری رادیولوژی از دهان می‌شود، تعیین می‌کند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

مدت زمان انجام ایمپلنت:

انجام ایمپلنت در اصفهان چقدر طول می‌کشد؟

روند کاشت ایمپلنت دندان حداقل چند ماه طول می‌کشد. اگر از سلامت دهان و دندان خوبی برخوردار هستید و استخوان فک شما به اندازه کافی مستحکم است که یک ایمپلنت را در خود نگه دارد، پزشک می‌تواند در همان روز کشیدن دندان، پست ایمپلنت تان را قرار دهد. بیمار باید چند ماه صبر کند تا منطقه‌ی کاشت ایمپلنت بهبود یابد و سپس بتواند تاج نهایی دندان را بگذارد. اگر بیمار عفونت داشته باشد، دندان خود را در اثر صدمه از دست داده باشد یا به عمل پیوند استخوان احتیاج داشته باشد، ممکن است نیاز باشد که چندین هفته یا چند ماه دیگر صبر کند تا تمام مراحل کاشت ایمپلنت دندان تکمیل شود.

ایمپلنت دیو

روش ایمپلنت تکی چه تفاوتی با ایمپلنت چند دندانی دارد؟

چه اینکه شما با استفاده از ایمپلنت، یک دندان یا چند دندان را جایگزین می‌کنید، در هر صورت روش کار مشابه است. جراحی ایمپلنت دندان معمولاً یک عمل سرپایی است که نیاز به مراجعه‌های متعدد به مطب دارد، اگرچه ایمپلنت‌های دندانی All-on-4 ممکن است فقط به یک جلسه ویزیت نیاز داشته باشند. برای ایمپلنت دندان، از پست‌های تیتانیومی کوچکی استفاده می‌شود که به استخوان فک شما فیوز می‌شود (جوش می‌خورد) و درست کار ریشه دندان‌های از دست رفته را انجام می‌دهد. یک روکش تاج دندان (که به آن اباتمنت نیز گفته می‌شود)، برای حمایت از ایمپلنت استفاده می‌شود. با این وجود، ممکن است شما مجبور شوید چندین ماه صبر کنید تا یک تاج دائمی تعبیه شود، زیرا دهان برای جوش خوردن ایمپلنت با استخوان (پیوند استخوانی)، به زمانی برای تطبیق یافتن و فرایند بهبودی نیاز دارد فرآیندهای درمانی نیاز دارد. گاهی اوقات برای آماده سازی استخوان فک بیمار برای قرار دادن حتی یک کاشت دندانی، عمل پیوند استخوان لازم است. برای انجام این عمل، از بیهوشی موضعی، آرام بخشی در حال هوشیاری و گزینه‌های بیهوشی عمومی ارائه می‌شود تا این روش با حداقل تهاجمی برای بیماران، راحت‌تر انجام شود.

ایمپلنت دندان چیست؟
پیشنهاد مطالعه  ایمپلنت های دندانی درمقابل تاج ها!

ایمپلنت های دندانی یک پایه فلزی معمولا از جنس تیتانیوم هستند که به عنوان جایگزین ریشه دندان از دست رفته شما در استخوان فک کاشته می شوند. 

چرا باید ایمپلنت دندان انجام دهم؟

باید گفت ایمپلنت های دندانی نه تنها ظاهری شبیه به دندان طبیعی دارند بلکه عملکرد آنها برای جویدن، گاز زدن و جلوگیری از تحلیل استخوان فک در دهان دقیقا مانند دندان طبیعی خود بیمار است. کاشت ایمپلنت دندان علاوه براینکه موجب حفظ جوانی و ساختار چهره می شود؛ با کمک به رشد استخوان فک از بروز بیماریهای لثه و تحلیل استخوان فک نیز جلوگیری می کند. 

دوام ایمپلنت دندان چقدر است؟

می توان گفت طول عمر ایمپلنت دندان و تاج پروتزی بسیار زیاد و حتی چندین برابر دندان طبیعی است. به طور کلی تاج دندان سرامیکی بیش از ۱۵ سال بدون هیچگونه مشکلی برای فرد کار می کند و ایمپلنت دندان نیز بیش از ۲۵ سال با همان کیفیت اولیه در فک بیمار پایدار می ماند. البته عواملی مانند حفظ بهداشت دهان و دندان، محل کاشت ایمپلنت در فک و نحوه قرار گیری آن در استخوان فک از عواملی است که روی طول عمر ایمپلنت دندان موثر است.

دکتر هادی مشکل گشا

مراحل ایمپلنت دندان زیر نظر * متخصص ایمپلنت اصفهان

ایمپلنت نوعی جراحی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته میباشد. ایمپلنت ها به طور کلی دو دسته هستند. نوع ساب پریوستیال که در آن ایمپلنت روی استخوان آرواره و زیر بافت لثه قرار میگیرد و در نوع اندوستیال ایمپلنت درون استخوان قرار میگیرد. * نوع این جراحی برای ساکنین اصفهان تحت نظر * متخصص ایمپلنت اصفهان دکتر هادی مشکل گشا؛ متخصص فک و صورت انجام میگیرد. ایمپلنت ها خط لبخند را زیباتر میکنند و در صورت رعایت بهداشت میتوانند جایگزین دائمی برای دندان های از دست رفته شما باشند. در مراحل انجام ایمپلنت ابتدا پوسیدگی دندان ها بررسی میشود و پس از آن پین تیتانیومی در استخوان فک قرار میگیرد. با گذشت چند ماه پین تیتانیومی در فک جا میفتد و به اصطلاح با استخوان فک ادغام میشود. پس از اطمینان از قرار گرفتن پایه در فک پروتز های دندان روی آن نصب میشود.

تجربه یک جراحی رضایت بخش با * متخصص ایمپلنت اصفهان

در کلینیک دکتر هادی مشکل گشا؛ * متخصص ایمپلنت اصفهان شما آموزش مراقبت های لازم را قبل و بعد از جراحی دریافت خواهید کرد. ما در کنار شما هستیم تا سلامتی و آرامش را با هم تجربه کنید. متخصص ایمپلنت باید تجربه و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشد و از استاندار های مورد تائید مراجع علمی پیروی کند. تیم حرفه ای و با تجربه دکتر هادی مشکل گشا؛ با تجارب فراوان و مفید در این زمینه، پیش از عمل جراحی با تشکیل پرونده دندانپزشکی، معاینات لازم لثه و دندان انجام داده و هر نوع پوسیدگی در لثه و دندان را ابتدا شناسایی میکند و سپس اقدامات بعدی درمان انجام میشود. چون هر گونه عفونتی در مجاورت ایمپلنت میتواند نتایج درمان را با شکست مواجه کند ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم با تشخیص های دقیق و درست در کمترین زمان به نتیجه مطلوب خود برسید. ما اینجا هستیم تا شما با کمترین هزینه و تحت راهنمایی و مشاوره های ضروری متحمل ضرر و زیان نشوید و در تلاشیم تا دغدغه ها و استرس های شما را به صفر برسانیم. تیم با تجربه و حرفه ای * متخصص ایمپلنت اصفهان با شماست تا به * نتیجه ها برسید.