متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

آیا می توانم ایمپلنت های دندانی خود را در همان روز کشیدن دندان انجام دهم؟

ایمپلنت دندان پس از کشیدن دندان

آیا می توانم ایمپلنت های دندانی خود را در همان روز کشیدن دندان انجام دهم؟ ثابت شده است که ایمپلنت های دندانی ساده ترین و موثرترین راه برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند.

علاوه بر پر کردن شکاف های خالی دندان ها، ایمپلنت های دندانی لبخند طبیعی شما را نیز باز می گرداند و به شما امکان می دهد به زندگی عادی خود ادامه دهید. اگر یک یا دو دندان از دست رفته دارید، بهتر است آنها را با ایمپلنت های دندانی جایگزین کنید.

اما قبل از اینکه به سراغ ایمپلنت بروید، مهم است که بدانید این روش چگونه کار می کند.

یکی از سوالات متداول بیمارانی که قصد کاشت ایمپلنت دندان را دارند این است:

آیا می توانم ایمپلنت های دندانی خود را در همان روزی که کشیده ام دریافت کنم؟

این مقاله به این سوال و سایر سوالات مرتبط پاسخ خواهد داد.

ایمپلنت های دندانی یک روزه با پیشرفت های دندانپزشکی، دندانپزشکان و جراحان پلاستیک اکنون می توانند دندان های مشکل دار را کشیده و ایمپلنت های دندانی را در همان روز قرار دهند. ایمپلنت دندان پس از کشیدن دندان

پیشنهاد مطالعه  مراقبت های بعد از جنیوپلاستی چیست؟

دکتر هادی مشکل گشا ، جراح فک و صورت اصفهان و  متخصص ایمپلنت اصفهان می باشند که دارای تخصص هایی فراوانی هستند.

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان

این همان چیزی است که معمولاً به آن ایمپلنت های دندانی همان روز گفته می شود. با ایمپلنت های یک روزه، جراح شما دندان مشکل دار را برمی دارد و در همان روز ایمپلنت را در محل کشیدن دندان قرار می دهد. این روش مدت زمان انتظار را به شدت کاهش داده است و به بیماران این امکان را می دهد تا مشکلات دندانی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند.

در گذشته، فرآیند کشیدن دندان و گذاشتن ایمپلنت دندان هفته‌ها و گاهی ماه‌ها طول می‌کشید، زیرا قبل از کاشت ایمپلنت باید سریعاً برای کشیدن دندان اقدام می‌کردید و منتظر می‌مانید تا زخم بهبود یابد. این به این معنی بود که شما باید وقت آزاد کافی برای بازگشت به کلینیک دندانپزشکی بدون ایجاد اختلال در برنامه کاری خود داشته باشید.

مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت اصفهان

پیشنهاد مطالعه  ایمپلنت های دندانی متخصص ایمپلنت اصفهان دکتر هادی مشکل گشا

ایمپلنت های دندانی در همان روز چگونه قرار می گیرند؟

هنگامی که برای کاشت دندان در همان روز مراجعه می کنید، پزشک سلامت عمومی شما را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل کند که شما واجد شرایط این روش هستید.

اگر واجد شرایط هستید، پزشک تصمیم می گیرد که کدام نوع بیهوشی برای شما مناسب است. برای کشیدن یک دندان و جایگزینی آن، پزشک ممکن است به شما بی حسی موضعی بدهد تا به آرامش برسید.

جراح فک و صورت اصفهان و  متخصص ایمپلنت اصفهان – اما اگر این روش شامل چندین دندان باشد، ممکن است به شما بیهوشی عمومی یا آرام بخش IV بدهند تا در طول عمل بخوابید.

دندانپزشک با کشیدن دندان مشکل دار شروع می کند و در صورت لزوم پیوند استخوان را انجام می دهد. سپس ایمپلنت دندان را قرار داده و روی آن را با روکش موقت دندانی که شبیه دندان طبیعی است می پوشانند.

روکش موقت دندان پس از دو ماه با روکش دائمی جایگزین می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمپلنت های دندانی، همین امروز با دکتر هادی مشکل گشا در تماس باشید.

متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان
متخصص-ایمپلنت-در-اصفهان | بهترین-جراح-فک-و-صورت-اصفهان