جراح فک و صورت اصفهان ایمپلنت دیجیتال

در این مطلب از سایت دکتر هادی مشکل گشا جراح دهان فک و صورت اصفهان به برسی موضوع : همه چیز در مورد ایمپلنت دیجیتال  پرداخته ایم.

لطفا تا پایان مطلب را مطالعه کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال، سوال خود را در بخش دیدگاه ها و نظرات برای آقای دکتر ارسال کنید. اقای دکتر پاسخگوی سوالات شما در کمترین زمان می باشند.

همه چیز در مورد ایمپلنت دیجیتال 

یکی از تکنولوژی های پیشرفته مورد استفاده در طراح دندان پزشکی ایمپلنت دیجیتال است . اگر بعد از کشیدن دندان از ظاهر لبخند خود راضی نمی باشید باید بدانید که جای خالی دندانتان نه‌ تنها اعتماد به نفس شما را کم می کند بلکه می‌تواند روی سلامت دندان و دهان شما تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
در سال های اخیر دندان پزشکان نظر سنجی های زیادی از بیماران در رابطه با فواید عمل کاشت ایمپلنت دیجیتال انجام داده اند که نتایج این نظرسنجی ها نشان می دهد که میزان رضایت بیماران در استفاده از ایمپلنت دیجیتال حدود دو برابر بیشتر از ایمپلنت سنتی بوده است . حال برای اینکه بدانید آیا عمل جراحی ایمپلنت دیجیتال برای شما مناسب است یا خیر ؟ پیشنهاد میکنیم که مطالب سایت را دنبال کنید.

 کاشت ایمپلنت دیجیتال 

ایمپلنت دیجیتال : ایمپلت دیجیتال از مدل سازی کامپیوتر سه بعدی برای بررسی شرایط استخوان فک و موقعیت قرار گیری رشته های عصبی استفاده می کند . دندان پزشک با داشتن این اطلاعات معتبر و مفید می‌تواند عمل کاشت ایمپلنت را با کمترین شکاف در فک طراحی کند . جراحی ایمپلنت دیجیتال به منظور ایجاد کمترین شکاف ممکن طراحی شده است ، درد به طور قابل توجهی نسبت به جراحی ایمپلنت سنتی کاهش پیدا می‌کند . در حین انجام مراحل کاشت دندان راهنمایی کاملا دقیقی با توجه به محل قرارگیری دندان های شما در اختیار پزشک معالج قرار می گیرد که با استفاده از این اطلاعات جراح نیز می تواند مطمئن باشد که عمل جراحی کمترین آسیب را به دندان های مجاور و اعصاب اطراف وارد می کند . این راهنمایی ها نیز به دندان پزشک کمک می کند تا کوچکترین و دقیق ترین شکاف های ممکن را برای کاشت ایمپلنت دندان ایجاد کند.

ایمپلنت دیجیتال فوری 

ایمپلنت ها برای جایگزین کردن دندان هایی که توسط استخوان فک شما ساپورت می‌شدند ، طراحی شده اند تا این توانایی را به شما بدهند که همچون قبل از خوردن غذا های دلخواه خود لذت ببرید . ایمپلنت های دندانی دیجیتال نیاز به مراقبت خاص یا ویژه ای ندارند و تا پایان عمر عملکرد خود را حفظ می کنند.
دندان پزشکی در سال های اخیر پیشرفت آن چنانی و قابل توجهی داشته است و ایمپلنتولوژی به عنوان یکی از شاخه‌ های آن ، توسعه گسترده ای پیدا کرده است . با تکنولوژی امروزه استفاده از ایمپلنت های دندانی دیجیتال که جایگزین تاج دندان مصنوعی پروتزی سنتی شده اند ، زیبایی بهتر و عملکرد به مراتب بهتری دارند.
هر چند تکنولوژی مدرن مورد استفاده در روش ایمپلنت دندان دیجیتال ، هزینه آن نسبت به ایمپلنت دندان سنتی کمی بیشتر است اما مزیت بیشتری دارد.

* متخصص ایمپلنت اصفهان

لبخندی بی نقص و زیبا با ایمپلنت دندان دیجیتال 

با خلق مهندسی دیجیتال و کامپیوترهای پیشرفته که در طراحی ایمپلنت های دندانی به کار می روند ؛ یک مهندس کامپیوتر می ‌تواند به کمک ایمپلنتولوژیست جراحی ، ایمپلنت دندان دیجیتال را انجام دهد . عکس های تولید شده در  این روش بر مبنای خصوصیات هر فرد را می توان با تنظیمات خاصی ارتقا بخشید تا نتیجه مطلوب و کاملی برای کاشت ایمپلنت و سوار کردن پروتز دندانی روی آن برای بیمار به دست آید و لبخند زیبای به شما هدیه می دهد.

مزایای ایمپلنت دیجیتال :

  •  حفظ بهداشت دهان و دندان
  •  کاشت چند پایه ایمپلنت طی یک جلسه امکان دارد
  • جلوگیری از تحلیل استخوان
  • تحلیل لثه حفظ پایداری
  • عملکرد پروتز دندان مصنوعی در * حالت
  •  بهبود اعتماد به نفس برای افراد
  •  نتایج طولانی مدت تر
  • درصد موفقیت بالاتر
  •  ایمپلنت های دندانی با داشتن ظاهری کاملا طبیعی
  •  عدم نیاز به چسب یا هرگونه ماده اضافه ای هنگام کاشت آن ها
پیشنهاد مطالعه  علائم عفونت فک را بخوانید:

 

 

در صورت مفید بودن مطلب زیر را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

دکتر هادی مشکل گشا

 جراح دهان، فک و صورت اصفهان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید